camillamikkelsen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Sliter litt med GIMP... Lasta det ned for en knapp uke siden for å teste ut hva underverker denna kunne utrette for mine bildeprosjekter, og i starten funket alt fint. Men så begynte forskjellige funksjoner å forsvinne, slik som valg av font-type og -størrelse. Jeg avinstallerte hele greia (trodde jeg), men mappa GIMP 2.0 ble liggende under programfiler og kunne ikke slettes. Nå har jeg prøvd å installere GIMP på nytt, men de samme problemene er der fortsatt. Hvordan får jeg fjerna ALLE filer av GIMP som ligger på maskina? Har opplevd det samme med andre programmer, og ikke fått fjerna "restene", så tips ønskes velkommen! Endret 23. august 2007 av Ueland Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Brute-Force-Uninstaller Dette programmet burde løse problemet. Lenke til kommentar
camillamikkelsen Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 får prøve Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 vis det ikek funker så kan du gå på: start>kjør>skriv: regedit, så trykker du F3 og søker etter Gimp. slett den som kommer opp av ting som heter gimp. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Gå inn i C:\Documents And Settings\<brukernavn>\ og slett mappa ".gimp-2.2". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå