juleribba Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Heisann, sitter og vurderer en apple macbook pro. Synest den er veldig spennende, og jeg får rabatter på den (15" varianten) Lute egentlig på om det går ann å spille noe på den? F.eks cs-source, bf2? ect? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Heisann, sitter og vurderer en apple macbook pro. Synest den er veldig spennende, og jeg får rabatter på den (15" varianten) Lute egentlig på om det går ann å spille noe på den? F.eks cs-source, bf2? ect? 9341677[/snapback] Den kan du fint spille med, siden den har et av markedest beste løsninger for skjermkort. BF2 er uansett svært tungt og krever generelt en veldig rask maskin. CS ville du neppe hatt noe stress med. Og du kan jo kjøre opp både Windows og osX, så har du det du vil ha når du trenger det. (jeg er temmelig misunnelig på deg som har råd til en slik nå) Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 et lite spm. Jeg har macbook og jeg har lastet ned steaminstall.zip (for alle platformer) men jeg finner ikke noen programmer jeg kan unzippe steam mappa med, er det noen som vet om noen programmer? Lenke til kommentar
Delish Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Prøv The Unarchiver http://wakaba.c3.cx/s/apps/unarchiver.html denne virker med de aller fleste filer, alternativt kan du laste ned stuffit expander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå