TST Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fra celle til Gud. Se videoen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Gleder meg Er utgivelsesdatoen fremdeles i mars 08? Endret 23. august 2007 av V-by Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 ser ganske så "ferdig" ut spør du meg håper det kommer snart xD Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Oioioi så bra det ser ut! Og de bruker et halvt år til kun på å polere spillet.. dette har 'instant classic' skrevet over hele seg! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Gledet meg siden første film, dette blir dritbra! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Minnet meg litt om B&W som det var skrevet i sniktitten. Imponere med kultur eller krig? Meh. Lurer på om det blir en slags historie også, om den cellen du begynte med egentlig har noe å si på .. si, fase 5. Første jeg tenkte når jeg så den filmen var om spore blir som fable (forferdelig dårlig eksempel) hvor man ikke føler at man er i historien i det hele tatt. Ellers ser det *Utrolig* spennende ut, har også gledet meg til dette siden jeg først hørte om det for omtrent et år siden. Ser ut som de har tatt med mange sjangre. Fikk "spise mindre fisk for å bli større" følelse av cellegreiene, og nesten en cnc følelse av det som så ut.. ja, som et strategispill. Det at de venter *så* lenge nå med å utgi det når det ser så bra ut... Har jeg god tro på at dette blir veldig bra! Dette ser ikke ut som noe typisk EA der de spyr det ut halvferdig fordi de har en frist (gjerne en filmtittel) å rekke. (spiderman, anyone?) Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Spore er et strategi spill først og fremst. Fable er et rollespill. De har to forskjellige utviklere. Jeg har ikke tenkt til å forhåndsdømme i dette tilfellet. Det finnes egentlig ingenting man kan sammenligne dette med. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg mener absolutt ikke å forhåndsømme spore. Jeg bare skrev det første jeg kan tenke meg kan gi en negativ effekt, noe jeg absolutt ikke håper det gjør. (utifra en sniktitt og en video.) Er også klar over at fable er et helt annet type spill, og er et dårlig eksempel, men det jeg prøvde å si var at jeg aldri fikk en skikkelig "story" følelse i fable, og at jeg håper maxis klarer å få det til her. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg håper at det faktum at Will Wright er inn i bildet vil være nok til at spille ikke blir sluppet i god gammaldags EA stil (buggete, dårlig gamplay, etc, etc), men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg