Gå til innhold

Video: Spore #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minnet meg litt om B&W som det var skrevet i sniktitten. Imponere med kultur eller krig? Meh.

Lurer på om det blir en slags historie også, om den cellen du begynte med egentlig har noe å si på .. si, fase 5. Første jeg tenkte når jeg så den filmen var om spore blir som fable (forferdelig dårlig eksempel) hvor man ikke føler at man er i historien i det hele tatt.

Ellers ser det *Utrolig* spennende ut, har også gledet meg til dette siden jeg først hørte om det for omtrent et år siden. Ser ut som de har tatt med mange sjangre. Fikk "spise mindre fisk for å bli større" følelse av cellegreiene, og nesten en cnc følelse av det som så ut.. ja, som et strategispill.

Det at de venter *så* lenge nå med å utgi det når det ser så bra ut... Har jeg god tro på at dette blir veldig bra! Dette ser ikke ut som noe typisk EA der de spyr det ut halvferdig fordi de har en frist (gjerne en filmtittel) å rekke. (spiderman, anyone?)

Lenke til kommentar

Jeg mener absolutt ikke å forhåndsømme spore. :) Jeg bare skrev det første jeg kan tenke meg kan gi en negativ effekt, noe jeg absolutt ikke håper det gjør. (utifra en sniktitt og en video.) Er også klar over at fable er et helt annet type spill, og er et dårlig eksempel, men det jeg prøvde å si var at jeg aldri fikk en skikkelig "story" følelse i fable, og at jeg håper maxis klarer å få det til her.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Opprett ny...