Gå til innhold

Wii passerer 360 i salg!

nosync

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, spørs nok litt hvem du spør det der :S

Om du ser her så sier den at 360 fortsatt har 1mill høyere enn Wii.

9345838[/snapback]

Nexgenwars er vel ikke kjent som den mest nøyaktige heller da. VGchartz mener de bruker tall fra salg til forbruker, og ikke ut av fabrikk som andre bruker. Du ser tallene for wii er ganske lik for vg chartz og nexgenwars.

Men wii er enda ikke større enn 360 i amerika og europa, skal vi tro de samme tallene, har en stykke igjen å gå, den lille hvite boksen.

Lenke til kommentar
Rart at den selger så bra, er jo helt ufatllige "dårlige" spill til Wii.

9378549[/snapback]

Vel, ja. Hittil så har det jo omtrent bare vært elendige ports. Er helt ufattelig at en konsoll som ikke har fått noen gode spill ennå - bortsett fra Zelda - likevel selger så bra.

Som sagt, les hva jeg skriver. Skriver ikke at Wii er dårlig. Jeg hadde ikke kjøpt en dårlig konsoll. Men det er da ingen andre gode spill til den enn Zelda.

Lenke til kommentar
Men det er da ingen andre gode spill til den enn Zelda.

9378894[/snapback]

Det kommer alt an på øyet som ser, RE4 er jo også kjempebra (som er en port, men det en bra port ;) )

Men det tar seg opp veldig nå til høsten og over nyttår, jeg vet om ca. 6-10 spill som jeg skal kjøpe i perioden September -> Over nyttår (om de kommer til Europa nogenlunde sammtidig med USA, og at de ikke blir utsatt that is ...)

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Det høres nydelig ut og jeg er ikke overasket. Mario Party 8, Zelda og Mario Strikers Charged er jo geniale spill, for å ikke nevne Wii Sports som jeg fortsatt spiller en del sammen med venner. Men de fleste spillene begynne å komme nå ja.

Personlig skal jeg inskaffe:

Tiger Woods 08

Guitar Hero III

Super Mario Galaxy

Super Smash Brothers

Mario Kart

Metroid Prime 3 :D

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å spille fps spill på min PS3 om dagen.

Mye grunnet at Wii måten er blitt så naturlig og riktig. Mangler bare det ultimate fps spillet, noe MP3 er garantert. Lengter uansett til ett Online FPS spill, droool!

Ellers om dagen koser jeg meg med:

- Redsteeel

- Zelda

- Need for speed

- RE4

;)

Lenke til kommentar

Flott nyhet :)

Jeg har alltid vært Nintendo-fan og kjøpte Wii på lanseringsdatoen 8.des her i England. Jeg holder meg til Nintendo først og fremst på grunn av spill-utvalget, men også litt historie og fordi de våger å satse anderledes enn resten.

Akkurat nå spiller jeg Pangya Golf og litt siste Mario Party, men det virkelig spennende jeg venter på er Super Paper Mario som lanseres 14. september :D

Kjøpte det operasjons-spillet også, men det var skuffende.

Go Nintendo!

Lenke til kommentar

Ifølge IGN:

- US: 6. November

- Europe: TBA 2007

Forhåpentligvis kommer det til Europa ikke så lenge etter USA, men det tok jo noen måneder før Super Paper Mario kommer (US: april, Europa: Nå i September), så det kan ta lengre tid :ermm:

Er ikke sikker på om jeg skal ha det selv, er litt skeptisk mtp. at det bare kommer til Wii og PSP, men om det får god omtale så ...

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...