Xanitra Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det har seg slik. Etter jeg har spilt litt, så disconnecter jeg fra server. Logger på igjen, spiller i fra ca 2 til 4 min, så disconnectes jeg fra server igjen. Noen som vet hva årsaken til dette kan være, og hvordan det kan løses? Jeg har testet dette med to kontoer, så det er ingen som prøver å komme inn på kontoen min. har også prøvd å fjerne all spyware med search and destroy, uten at det hjalp noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er det kun i wow det skjer, eller i andre spill også? Bruker du trådløst nett? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 har ikke testet det på andre spill enda.. bruker trådløst ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Da ville jeg prøvd med kabel å se hva som skjer da. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har plutselig begynt å få dette problemet selv (sitter på trådløs), men hadde aldri problemet før. Tror det har noe med at det er kommet to ekstra maskiner på nettverket. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kanskje ta deg en titt her: http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01686p3 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hadde det problemet LENGE.... utrolig irriterende... viste seg og være ustabilt nett, gjennom en dårlig kobling. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 blir slik hos meg og noen ganger. stiller ofte meg selv spørsmålet om jeg blir hacka Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 vel.. å restarte modemet, rart nok.. fungerte for meg. Altså da å ta ut strømmen, å plugge den inn igjen. Takk for mange svar. Dette er sikkert ikke den beste løsningen, men siden det nå fungerer, ser jeg på saken som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå