Odovacer Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei. Har akkurat skaffet meg Nero 7 og tenkte jeg skulle brenne en DVD. Startet programmet på samme måte som da jeg prøvde testversjonen. Så får jeg beskjed om at: The Disc is not writable. Please insert a writable disc... For å så få en liste over de formatene som er alternativ. Jeg bruker DVD+R, som jeg er sikker på at den gamle spilleren kan lese. Det merkelige er at jeg brukte DVD+R da jeg hadde testversjonen, og da fungerte det uten problemer. Noen som har forslag til hva som er problemet? Lenke til kommentar
sgc Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Last ned gratisprogrammet deepburner og se om det funker der. Da kan du slå fast om problemet er software el hardware. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hmm... deepburner vil brenne platen. Men det er rart at nero 7 ikke vil brenne dvd+r plater nå. Den eneste forskjellen på platene jeg brente med testversjonen og de jeg prøver nå er brennehastigheten. Kan det være en avgjørende faktor? Tidligere prøvde jeg 16x plater, mens de jeg har fått nå er 8x plater. Edit: Har nå fått det til å fungere. Hva gjorde jeg nytt? Ingenting, den bare fungerte som den skulle uten noe vidre problem (etter 13 forsøk på å brenne, merkelig) Endret 23. august 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå