Steinar2k Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hei igjen! Har etter mye kikking rundt om kring kommet fram til et forslag til stuePC. Jeg håper dere kan hjelpe meg litt med forslag til eventuelle endringer i oppsettet, eventuelt om noen har noen tanker på potensielle problemer eller lignende. Oppsettet: Kabinett: Lian Li Desktop/HTPC Link Hovedkort: ABIT AN-M2HD Link CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+ Link CPU-kjøler: NorthQ 3312BLA UFO Link RAM: Corsair TWIN2X 6400 DDR2 2GB(2x1024) Link HD-DVD: TOSHIBA HD-DVD ROM Link HDD: Seagate Momentus 7200.2 120GB 7200RPM 2.5" Link OS: Microsoft Windows Vista Home Premium Nor OEM DVD 32bitLink Remote: Microsoft MCE IR og Fjernkontroll Link Trådløs mus + tastatur har jeg fra før, i og med at det ikke er innlagt kabeltv i leiligheten vår så vil vi ikke ha behov for et tv-kort. Antennesignalene er katastrofale , så hvis det blir noe så blir det nrk.no webtv og tv2.no sumo gullpakke som blir lagt inn. Har 20mbit nett så bør gå fint det. :edit: Har en 320GB ekstern HD som vil brukes som lagringsplass, 120gb er jo ikke all verden :edit: Håper på positive innspill! Steinar Endret 23. august 2007 av Steinar2k Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Dette så riktig så bra ut. Omtrent noe ala det jeg har bestilt meg, tar dog sin tid mer komplett om dagen Men det jeg stusset litt på var valget ditt på 2,5" disk? Er det noen spesiel grunn til dette? Hehe, det er vel like greit å vente til det digitale bakkenettet isteden for å bruke tv-kort med vanlige analoge antennesignaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå