v-gard Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Når warriorn min dinga 49 så specca jeg Mace med Princess Theradras' Scepter og pvpa til jeg hadde boots fra AV og epic bracerne fra WSG. Den var ikke helt twinka, men eide alt for det Er speccca dw fury nå da, levler opp til 70 snart tenker jeg. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Syns 39 Sloten er best før alle får mounts og springer rundt med. Og virre rundt med BM huntard Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 49 eller 59, da har man mye skills og kan ikke bare satse på auto-attack og backstab + man har 31 eller 41 talent trees, det er gøyalt... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Har en 19 Twink Rogue: Det var morsomt en liten tid. Jeg har også en 29 Hunter twink: Det var dritt kjedelig Lenke til kommentar
haades Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 spiller en 29 mage her, jævli moro men det går med endel granater gitt sånn ca 10 hvert wsg game, blir dyrt i lengden hehe Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg har for øyeblikket: 19 lock, 19 mage, 19 warr og 39 rogue Det er dritgøy å spille lock, selv om det er litt underpowered på level 19:P Magen blir etterhvert levla til 29 tenker jeg, har det meste cloth twink gear liggende så Warr'n har greit med gear, men blir fortsatt eid av rogues Rogue'n eier det meste, selv med enchants fra pre-TBC Twinks er en god måte å avveksle fra den uendelige grindinga på lvl 70! Endret 26. august 2007 av daruu Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Til de som sier "ser ikke pointet i å oneshotte folk med 300hp" og sånn.Jeg spiller ikke twink for å spille mot andre lvl 19 som ikke er twinket. ca 80% av 19 spillerne jeg møter i bg er twinks. Jeg spiller twink for å spille mot og med andre twinks igrunn. Jeg synes det er artig å ta en god twink eller vinne premade vs premade og sånn. 9346631[/snapback] Men sånn seriøst, jeg bruker så mye tid på mine chars hvorfor waste tid på lowbie chars som jeg igjen ikke får en dritt igjen for? 9347445[/snapback] Du får igjen såå mye mer ved å grinde deg ihjel på level 70, ja? Å kaste bort tid ja, du mener at det er mye mindre bortkasting av tid å raide BT/Hyjal? Helt ærlig, så ser jeg ikke forskjellen på å twinke en level 19, og å sitte i timesvis i raid, men det gjør vel du, så du må nok forklare meg hva den er. Hva er det du får igjen når du er på level 70? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg spilte mye PvP da warrioren min var 29. Jeg var ikke noe spesielt twink, jeg hadde bare noen nye våpen. Men jeg pwnet ræv, og det var dritgøy Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Har en shaman 49 twink, and loving it!Føler det er mye mer utfordring i å spille mot folk med egen IQ, i steden for å stå og slå på dumme mobs med AI på 0.02! Lærer også mye om hvordan en skal klare å kverke de ulike klassene, hvordan en må forsvare seg alt etter hvem en sloss mot, og hvordan en bør hjelpe egne medspillere (totems, spillestil, heal vs damage, osv). 9342815[/snapback] Nå går det faktisk an å spille pvp når du er lvl 70 også Man MÅ ikke raide selv om man er lvl 70 og kan gjøre det. Så der tror jeg du har misforstått noe.. Jeg har heller ikke skjønt helt poenget med twinks. Er det ikke mer moro å spille pvp på lvl 70 når man har alle skills og talentpoints tilgjengelig? Endret 27. august 2007 av San_Lopez Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 9367910[/snapback] Ja, sikkert gøy det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå