Gå til innhold

Pleier dere å spille Twink (19,29,39 ect)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Ser ikke helt moroa med å oneshotte folk med 350 HP. Hvorfor ikke twinke lvl 70 char'en din? Der er det hvertfall ikke bare folk som har spilt WoW i èn uke, folk med leveling gear (aka mye DPS, ingen HP) etc.

Jeg har gjort endel instancer med ex- twinker i gruppa. Det som kan sies om de er at de ikke har peiling, i det hele tatt, på hva de driver med! Etter "Backstab" er de jo helt rådvill! - "Ka fan? Daua han ikke?"

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Pleier dere å spille Twink (19,29,39 ect)?

gjør dere det for å få bedre utstyr til pve lelving senere i spillet?

9341453[/snapback]

 

Har en Rogue twink lvl 29.. Ganske artig + du møter som oftest på twinket horder uansett... sjeldent du havner i group mot folk med bare "normalt" gear

Endret av Bleach
Lenke til kommentar

Har en hunter som har vært 39 twink en stund samt at roguen min var det i sin tid...

 

Syns det er en fin måte å "av vekse" litt på.

 

Når man har levla til 39 og er litt lei quest kan man spille pvp en stund, få seg masse nytt bra gear, for å så dinge lvl 40 med nytt pvp gear og mount.

 

Spesielt hunter og shaman som bruker mail etter lvl 40 var dette fint med.

 

Når hunteren min nå ble 40 hadde han alt pvp gearet fra Arathi Basin som er blått mail, samt alt fra wsg.

Da ble det morro å dinge 40, sette på seg alt mail gearet og epic braceren fra wsg

og ri avgårde på ulven min (orc)

 

Og når man skal pvp'e en stund er det mye morsomere når man er twinka enn vanlig

:)

 

Edit: Fjerna leif

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Har en shaman 49 twink, and loving it!

Føler det er mye mer utfordring i å spille mot folk med egen IQ, i steden for å stå og slå på dumme mobs med AI på 0.02! Lærer også mye om hvordan en skal klare å kverke de ulike klassene, hvordan en må forsvare seg alt etter hvem en sloss mot, og hvordan en bør hjelpe egne medspillere (totems, spillestil, heal vs damage, osv).

Endret av janan71
Lenke til kommentar

Nei, og har ikke planer om det. Jeg bruker bare gear/enchants den characteren har skaffet seg selv. Har aldri jeg aldri hatt sansen for, håper det blir en twink only BG snart, twinks ser ikke ut til å skjønne at de ødelegger mye av gleden til andre som spiller. Moroa med å onshotte andre spillere kan jeg heller ikke skjønne, hvor er moroa i det? "Men jeg spiller jo med andre twinks da, så jeg ikke så overlegen"... men hadde ingen twinket så hadde alle stilt på så og si lik linje, men men. Blir å holde seg borte fra BG til 30-39, hvis ikke lengere for min del.

Lenke til kommentar
Nei, og har ikke planer om det. Jeg bruker bare gear/enchants den characteren har skaffet seg selv. Har aldri jeg aldri hatt sansen for, håper det blir en twink only BG snart, twinks ser ikke ut til å skjønne at de ødelegger mye av gleden til andre som spiller. Moroa med å onshotte andre spillere kan jeg heller ikke skjønne, hvor er moroa i det? "Men jeg spiller jo med andre twinks da, så jeg ikke så overlegen"... men hadde ingen twinket så hadde alle stilt på så og si lik linje, men men. Blir å holde seg borte fra BG til 30-39, hvis ikke lengere for min del.

9343309[/snapback]

 

Jeg nekter å spille battlegrounds på lvl 70 før de fjerne epics og enchants fra spillet :nei:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan en twink kan ødelgge jeg heller som Shurtape sier.

 

Noen har sinnsykt mye tid og kan gå i mye raids og ha sinnsykt lvl 70 gear, mens andre har ikke tid til å raide så mye og kjøper heller noen enchants på alten sin... Itemsa er jo levelstyrt alikevel så eneste forskjellen er at jeg har noen enchants og blått/lilla gear istedenfor grønt.

 

På samme måte som noen lvl 70 har tier 5 og masse enchants.

 

Er til syvende og sist spilleren det kommer ann på. Er du en sinnsykt god pvp spiller tar du lett twinkene uten å være twink selv.

Lenke til kommentar
Moroa med å onshotte andre spillere kan jeg heller ikke skjønne.

9343309[/snapback]

 

Synd for deg, persolig syns jeg dette er temmelig forbaska festelig.

 

Har forresten ett godt utdrag fra wow-europe forumet fra ett emne om twinks;

 

And you STILL can't see the other side of the coin

 

Alright, I'll point it out plain:

 

By making a twink, someone is not automatically rendered skill-less, they are not rendered the spawn of the devil, they are not pathetic, it is an alternative play style which Blizzard has accepted, and by coming here and referring to them with sweeping generalisations all you're making yourself seem is bitter and prejudiced.

 

I'll emphasise again:

 

Twinks are not evil, they don't sit at their computers cackling maniacally, and eating dead babies as they slaughter waves and waves of people

Lenke til kommentar
Har en shaman 49 twink, and loving it!

Føler det er mye mer utfordring i å spille mot folk med egen IQ, i steden for å stå og slå på dumme mobs med AI på 0.02! Lærer også mye om hvordan en skal klare å kverke de ulike klassene, hvordan en må forsvare seg alt etter hvem en sloss mot, og hvordan en bør hjelpe egne medspillere (totems, spillestil, heal vs damage, osv).

9342815[/snapback]

 

Og om du er level 70 for du oppleve det OG end-game pve, luving bein 70!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvordan en twink kan ødelgge jeg heller som Shurtape sier.

 

Noen har sinnsykt mye tid og kan gå i mye raids og ha sinnsykt lvl 70 gear, mens andre har ikke tid til å raide så mye og kjøper heller noen enchants på alten sin... Itemsa er jo levelstyrt alikevel så eneste forskjellen er at jeg har noen enchants og blått/lilla gear istedenfor grønt.

 

På samme måte som noen lvl 70 har tier 5 og masse enchants.

 

Er til syvende og sist spilleren det kommer ann på. Er du en sinnsykt god pvp spiller tar du lett twinkene uten å være twink selv.

9343763[/snapback]

Tja, det kommer litt an på levelen. En twink warrior med 2200 hp og ganske mye mer attack power / crit enn vanlig i 29, kan vel fint drepe en non-twink med autoattack før non-twinken klarer å drepe han.

 

Jeg twinker fordi jeg ikke har tid til å twinke charen min i 70, men synes ikke twinking er noe gøy på 19, og ikke 29 heller med noen classes. Levler en mage nå som jeg har twinka en del for å levle fortere + stoppe opp i 29 bg litt for bedre gear, målet er 39 eller 49 twink, så jeg kan farme honor før jeg levler videre.

Lenke til kommentar

Til de som sier "ser ikke pointet i å oneshotte folk med 300hp" og sånn.

Jeg spiller ikke twink for å spille mot andre lvl 19 som ikke er twinket.

ca 80% av 19 spillerne jeg møter i bg er twinks.

Jeg spiller twink for å spille mot og med andre twinks igrunn.

Jeg synes det er artig å ta en god twink eller vinne premade vs premade og sånn.

Lenke til kommentar
Til de som sier "ser ikke pointet i å oneshotte folk med 300hp" og sånn.

Jeg spiller ikke twink for å spille mot andre lvl 19 som ikke er twinket.

ca 80% av 19 spillerne jeg møter i bg er twinks.

Jeg spiller twink for å spille mot og med andre twinks igrunn.

Jeg synes det er artig å ta en god twink eller vinne premade vs premade og sånn.

9346631[/snapback]

 

Oi, jeg spiller jo level 70 bg for å møte andre gode geara level 70 for å vinne bgs og sånn. + jeg har sånn ca 100 nye spells, og tallene er "litt" høyere.

 

Men sånn seriøst, jeg bruker så mye tid på mine chars hvorfor waste tid på lowbie chars som jeg igjen ikke får en dritt igjen for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...