zatux Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Noen som noen gang har vert borti ett program som enkelt og ordentlig holder system på notater? Kanskje også med mulighet for timeplan, en lekserubrikk som forteller at nå er det bare en dag igjen, mulighet for å oppbevare filer i organsiserte mapper, huskelapper osv. Ikke vet jeg, men dere vet kanskje om det finnes ett lignende program. Hadde vert super ålrait og hatt noe system, i motsettning til alle filene som lå å fløt i fjor. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvilket OS bruker du? Windows? Har du prøvd GoBinder? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Du kan jo ta en titt på Google sin kalender, mange bra funksjonaliteter som SMS-varsling etc der. (Via iGoogle sitter jeg og med en notatblokk) Endret 23. august 2007 av Ueland Lenke til kommentar
zatux Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Bruker Linux egentlig, men må vell ty til Windows nå som alle de spesifiserte matte- og fysikkprogrammene skal brukes. Må GoBinder betales for? Eller finnes det noe student- eller "vei rundt"-løsning Har sett litt på kalenderen til Google, er ikke helt fornøyd med det er da en nødløsning. Hovedsaklig det notatsystemet jeg leter etter da. Det er vell ikke google kalenderens sterkeste side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå