tweakMan Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei...jeg er ny her...å skal bygge min første pc! etter litt tenking å research å sånn så har jeg funnet frem til følgende combo... Chaintech blue dragon midi - kabinett Asus A7N8X Deluxe nforce2.- Hovedkort...Amd twinmos pc3200 512mb (2) - Rambrikker = 1Gigabyte Amd Xp2100+ 1.733mhz - Cpu... WD 80gig HD m8mb buffer - Harddisk Sony floppy ..... - nja tastatur/mus ...whatever...ikke ferdig bestemt...tips? Pioneer dvd-rom...slot in...btuf'causellll Asus cdbrenner... 19" crt Hyundai Q910 skjerm... Nvidia FX...skjermkort...etterhvert...når det kommer. Foreløpig ett billigt et ...tips? windows XP os... Så ...da ser man jo en maskin ta form... Dette er mitt utkast til min maskin som skal bygges... Er det noe her i konflikt???? Burde jeg trekke fra legge til?? Takk for alle svar! mvh Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Bra hovedkort, bra ram valg, grei cpu (husk vifte!), fin skjerm.... Det meste du har valgt ser greit ut, og det passer sammen Hva kommer alt dette på tilsammen? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Dette ser ut til å bli en super maskin. Lenke til kommentar
tweakMan Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Bra hovedkort, bra ram valg, grei cpu (husk vifte!), fin skjerm....Det meste du har valgt ser greit ut, og det passer sammen Hva kommer alt dette på tilsammen? ca 13000??+- Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ok Lykke til med ny maskin Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ang. Mus vil jeg anbefale optisk mus helst tråløs med ladestasjon foreks. denne http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/...CDS/I141720.jpg eller http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/...CDS/I136945.jpg Tastatur er det en mengde å velge immelom. Trenger ikke å være tråløst. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei...jeg er ny her...å skal bygge min første pc! Nvidia FX...skjermkort...etterhvert...når det kommer. Foreløpig ett billigt et ...tips? Say no more, say no more :-D Er det skjermkort som er tingen, eller? Bruke en plass mellom 4-5 store lapper på et skjermkort, også velger du en XP2100+? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei...jeg er ny her...å skal bygge min første pc! Nvidia FX...skjermkort...etterhvert...når det kommer. Foreløpig ett billigt et ...tips? Say no more, say no more :-D Er det skjermkort som er tingen, eller? Bruke en plass mellom 4-5 store lapper på et skjermkort, også velger du en XP2100+? Er enig med pongo her. Når jeg skal kjøpe en pc, så synes jeg det er greiest å først ha en prsiantydning. Da kan jeg sjonglere med delene slik at det passer best mulig i sammen. Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller kjøpt et GF4Ti og en større prosessor. Men synes det ser veldig bra ut ellers! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hint: animerte avatarer er IKKE lov i dette foumet. Hvorfor? Fordi det er direkte irriterende da en bruker leser et innlegg å ha et bevegende bilde i øyekroken. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hint: animerte avatarer er IKKE lov i dette foumet. Hvorfor?Fordi det er direkte irriterende da en bruker leser et innlegg å ha et bevegende bilde i øyekroken. Det var da forferdelig så mange iriterte lesere som henger seg opp i bevegelige bilder da. Dette er iriterende. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det er langt ut i januar, men forumet ser fortsatt ut som et glorete juletre. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hint: animerte avatarer er IKKE lov i dette foumet. Hvorfor?Fordi det er direkte irriterende da en bruker leser et innlegg å ha et bevegende bilde i øyekroken. Det var da forferdelig så mange iriterte lesere som henger seg opp i bevegelige bilder da. Dette er iriterende. unødvendig mye bruk av smilys sier jeg bare... Vær forsiktig med overdreven bruk av smileys Mange smileys motvirker meningen med smileys. Om du bruker smileys svært ofte, er det ikke sikkert at folk forstår når du slår en spøk, eller skjønner når du er seriøs. Smileys brukes når du spøker, eller når du skal vise at du ler av noe. Aldri bruk 2 smileys etter hverandre. Ikke bruk smileys etter hver setning. og Fixer'n, les dette Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er langt ut i januar, men forumet ser fortsatt ut som et glorete juletre. joda, enkelte har enda ikke fått vekk "julepynten" de har i forumet... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 ..for jula varer helt til påske!... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 ..for jula varer helt til påske!... sikker på det da...? nabo'n hadde belysning på sitt utetre fra jula 2001 til en gang på høsten 2002, nesten 9 mnd... :o så jula varer nok lengre enn til påske... i alle fall for noen... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ville kuttet ut en ram brikke og kjøpt litt bedre cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå