Gå til innhold

Burde jeg oppgradere pcn?

Anbefalte innlegg

Speccs:

CPU

You Have: 2 processors running - AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+

CPU Speed

You Have: 2.21 GHz

System RAM

You Have: 2.0 GB

Operating System

You Have: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600)

Video Card

You Have: Radeon X1900 Series (ATI Radeon Graphics Processor (0x7249))

Video RAM: Required - 128 MB , You have - 512.0 MB

Video Card 3D Acceleration: Yes

Video HW Transform & Lighting: Yes

Vertex Shader Ver.:3,0

Pixel Shader Ver.: 3.0

Sound Card

You Have: MPU-401 Compatible MIDI Device

DVD

You Have: _NEC DVD_RW ND-3540A

...

Større hdd skal jeg ha, tenker litt på SATA denne gangen, noen som kan anbefale noen på 500gb eller mer? Helst som ikke bråker så mye.

Endret av Ranxeroz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung Spinpoint T166 500GB disk! den er helt fantastisk. Den er faktisk så stille at jeg lurte på om den hadde fått strøm da jeg boota for første gang med den..

Den har en svak tikking når den jobber hardt, men for vanlig filmtitting og surfing er den heeeelt stille

Lenke til kommentar
Samsung Spinpoint T166 500GB disk!  den er helt fantastisk. Den er faktisk så stille at jeg lurte på om den hadde fått strøm da jeg boota for første gang med den..

Den har en svak tikking når den jobber hardt, men for vanlig filmtitting og surfing er den heeeelt stille

9341487[/snapback]

Har de den i større versjon 750gb elns?

Lenke til kommentar
Samsung Spinpoint T166 500GB disk!  den er helt fantastisk. Den er faktisk så stille at jeg lurte på om den hadde fått strøm da jeg boota for første gang med den..

9341487[/snapback]

Har de den i større versjon 750gb elns?

9341493[/snapback]

nope, ikke som jeg veit om.. kjøp to på 500 da, da har du god plass og lite lyd. 815kr pr disk er ikke så dyrt heller.. hvis du er skikkelig lydallergisk (som meg) kan du kjøpe sånne harddisk-kjølere fra Nexus, alu-kjøleribbe med gummifester.. har sånne selv, de eliminerer vibrasjoner ganske elegant. finner dem på Komplett og Mamoz ihvertfall. søk etter Nexus

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Samsung lanserte 1 TB-disker i juni i år, som iflg de siste ryktene skal komme i salg i oktober...

Er disse jeg venter på, men jeg er livredd de skal bli utsatt igjen

9365475[/snapback]

Noen som vet noe mer om disse hardiskene? Begynner å haste veldig med mer plass på PC-en nå. Fyllt opp 90% nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...