Calvinator Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Jeg bestilte en prosessor og en tilhørende vifte fra amentio.no. Dagen etter at jeg overførte pengene fra min konto til dems så ble orderen borte fra "min side". Jeg sende inn et brev med nettbank-utskrift og mailen de sendte med kontonummer på. Ingen feil er gjort fra min side hvertfall. Når jeg ringer dem så ber de meg sende brev med kontoutskrift osv.. Når jeg sender mail får jeg opprettet en "sak" som ikke er besvart etter over en uke. Jeg sendte brevet som er nevnt ovenfor til Amentio på mandag i forrige uke og har fortsatt ikke fått svar. Tror dere at de lurer meg? Burde jeg klage til forbruker-rådet? Endret 23. august 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg har selv brukt Amentio endel ganger nå, og alltid betalt med VISA, og ikke hatt noen problemer. Men det du sier der høres litt rart ut... Treig svar på mail har jeg opplevd noen ganger fra de selv ha btw. Betalte du med VISA så kan pengene være "reserverte" uten at de er trukket fra kontoen. Du får nå bare ringe de igjen. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 @Sceolan: Jeg brukte bankoverføring. Fikk pengene inn på konto idag. Jeg visste at de sikkert ville prøve på noe drit så jeg tok vare på alt jeg kunne bruke mot dem, og det hjalp hvertfall denne gang. På en annen side er jeg litt irritert for jeg har ikke fått noe beklagelse av noe slag. Dette burde vært på sin plass da jeg har ventet LENGE på disse pengene. Pengene ble trukket fra min konto for over en måned siden. Hvis noen av dere som leser dette jobber hos amentio: Skjerp dere! Folk er ikke dumme! Siste gang jeg engang anbefaler dere og et kjøp ville vært uaktuelt selv om dere hadde hatt 50% prisavslag! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tror dette er en type feil som kan skje med databaser i spesielle situasjoner. Tviler på at de prøvde å lure deg. Ingen butikker er tjent med å sitte med mer penger på bok, enn regnskapet tillater. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Mulig den forkommer av og til, men jeg forlanger et "unnskyld" siden de fikk det til å høres ut som om jeg hadde gjort feil i nettbanken. Men jeg hadde rett og det føles så herlig Lenke til kommentar
radivx Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ingen annen måte å få en unnskyldning på enn å kontakte daglig leder. I så fall bør du nevne at du følte at saken ble behandlet på en lite profesjonell og til dels injurierende måte, ikke begynne å klage på de små detaljene. Vil tippe du får noe sånnt som "Vi skal se gjennom våre rutiner" i retur. Lykke til! Og fint at du nå ikke har tapt noe på hendelsen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Mulig den forkommer av og til, men jeg forlanger et "unnskyld" siden de fikk det til å høres ut som om jeg hadde gjort feil i nettbanken. Men jeg hadde rett og det føles så herlig 9352635[/snapback] Du har 5 linjer signatur. Det er ikke lov. Jeg ville byttet før en mod ser det Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Mulig den forkommer av og til, men jeg forlanger et "unnskyld" siden de fikk det til å høres ut som om jeg hadde gjort feil i nettbanken. Men jeg hadde rett og det føles så herlig 9352635[/snapback] Du har 5 linjer signatur. Det er ikke lov. Jeg ville byttet før en mod ser det 9352783[/snapback] Jeg rakk aldri å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå