medlem-108338 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hei.. Noen som vet hvordan man sletter arcade spillene fra profilen din liksom? sånn vis eg går på en annen profil og compare games står det alle mine arcade spill som eks heavy weapon, hexic 2 osv.. er litt møkk lei av det vil ha en litt ryddig profil! ( Har prøvd å slette arcade spilla fra Hardisken det hjelper enda ikke ..) - Cato Endret 23. august 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Pr. dags dato er det desverre ingen måte å gjøre dette på, og jeg er enig med deg - det burde vært en måte å fjerne arcadespill man ikke har kjøpt fra profilen sin. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Pr. dags dato er det desverre ingen måte å gjøre dette på, og jeg er enig med deg - det burde vært en måte å fjerne arcadespill man ikke har kjøpt fra profilen sin. 9341395[/snapback] og di går ikke automatisk ut etter 1 år eller noe sånt heller?... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 En måte å unngå dette på, er å logge ut når du skal prøve et Arcade-spill, da slipper du at det står oppført i profilen din. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 En måte å unngå dette på, er å logge ut når du skal prøve et Arcade-spill, da slipper du at det står oppført i profilen din. 9345385[/snapback] ok.. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå