muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ser at dette står som spesifikasjoner på hovedkortet mitt (Asus A7N8X Deluxe), men hva er det for no? Er det noen andre med samme lydkort som vet noe 5.1 lyden som skal være innebygd i hovedkortet? Er det bare crap så jeg må kjøpe lydkort i tillegg, eller er det brukbart? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 S/PDIF i dette tilfellet er en digital utgang for lyd med minijack som fysisk grensesnitt. SoundStorm-saken fra nVidia er ganske så 'naff. Kan enkode en hvilken som helst lydkilde til Dolby Digital og spytte det ut på digitalutgangen. Kan SB-kortene det? Kan Hercules-kortene det? 2xnei. Q-Fan wtf. RTFM. Google. Argh, nå ble jeg nysgjerrig.... *google* ASUS Q-Fan Technology Constant, high-pitched noise generated from heatsink fans are a thing of the past thanks to ASUS Q-Fan™. The ASUS A7N8X with Q-Fan™ technology intelligently adjusts fan speeds according to system loading to ensure quiet, cool and efficient operation. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Soudstorm skal etter det jeg har lest være omtrent like bra som Audigy kortene. Og det skal være meget bra i følge nvidia selv da Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Bare for å rette litt på LarsC så er S/PDIF pluggen en helt vanlig Phono plugg utgang, ikke mini-jack. Jeg har selv kjøpt dette kortet og er storfornøyd med kvaliteten på lyden og bruker dette sammen med Inspire 5.1 3500. (Brukte SBLive før). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 I stand corrected. Egentlig bare en fordel med phono/RCA-grensesnitt istedet for minijack. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har et SBLive! lydkort nå, men tenkte og bruke det i den andre data'n. Men hvis lydkortet som er innebygd er greit nok så gidder jeg ikke kjøpe meg ett nytt ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå