abene Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Google Earth har fått en ny funksjon som gjør det mulig å utforske verdensrommet. Les mer Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Feil i artikkelen. Den finnes også til Linux. Lenke til kommentar
abene Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Feil i artikkelen. Den finnes også til Linux. 9341508[/snapback] Rettet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Gøyalt program. Jeg ser noen små problemer ennå, men de blir vel rettet etter hvert. Når jeg setter månen og planetene i bevegelse så får jeg ikke se bevegelsen men en stripe av planeter eller måner som ligger etter hverandre. Når man skal zoome inn på en planet. f.eks jupiter, så krymper planeten i forhold til bakgrunnen. Det er jo ikke akkurat noe man ser i teleskopet. Men gøy og lærerikt er det i hvert fall. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Som Google Maps så kjenner dere vel til Google Moon(ikke så mye der enda, men litt gøy å se ) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde egentlig forventet en integrering av Google Moon og Google Mars i samme slengen som de la inn stjernehimmelen, men de sparer vel den integreringen til neste oppgradering. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde egentlig forventet en integrering av Google Moon og Google Mars i samme slengen som de la inn stjernehimmelen, men de sparer vel den integreringen til neste oppgradering. 9342997[/snapback] De ble vel ikke enig om hvor langt man måtte zoome for å få ost. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tøft. Tror jeg laster ned Google Earth igjen Men det må være vanskelig å holde slikt oppdatert, verdensrommet endres jo hele tiden(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå