soarer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bruker du vidvinkel til 90% av fotograferingen? Om det kun er et objektiv du skal ha i enkelte situasjoner ville ikke jeg betalt så mye for det som man må.... Tror du lir lenge fornøyd med Tokinaen Har brukt en del Pirat obj. gjennom tiden, og mange av de er helt fine når vi ser på skarphet osv. MEN! Jeg har aldri bli fornøyd med motlysegenskapene... og tapet av kontrasten i forhold til hva jeg får på Nikkor Nei jeg ønsker ikke å gå ned på kravene nå heller. Blir det en ny supervidvinkel så blir det Nikkor ja Har en gammel og meget god 20-35/2,8 fra før ( JA BRUKER DEN OFTE!! ). Men kunne tenkt med noe ennå råere da Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Batterigrepet er ikke så ille priset ifra USA da, ca 1600,- + frakt og mva blir det ca 2100,- levert på døra. Skal vel ikke se bort ifra at prisene her i landet justeres når det faktisk lanseres, tipper prisen er litt gjetting foreløpig (håper jeg) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Da er den offisielle release datoen for D300 og D3 satt, hentet denne linken fra Dpreview. Obs..på japansk..men med forståelig dato! http://www.nikon.co.jp/main/jpn/whatsnew/2007/1031_d3_01.htm D300: 23.nov D3: 30.nov Får håpe på desember her hjemme. Endret 31. oktober 2007 av Autoxave Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) En aldri så liten utopi, dessverre, men screenshotet er ekte nok... Edit: La på en liten ramme for å forsterke poenget... Endret 1. november 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En aldri så liten utopi, dessverre, men screenshotet er ekte nok... Edit: La på en liten ramme for å forsterke poenget... Til den prisen hadde jeg gått over til Nikon. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En aldri så liten utopi, dessverre, men screenshotet er ekte nok... Edit: La på en liten ramme for å forsterke poenget... Til den prisen hadde jeg gått over til Nikon. Tom Kjærlighet kan ikke måles i penger... Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Det kan vel hende at batterigrepet dukker opp på ebay ikke alt for lenge etter launch. Der finnes jo allerede uoriginale batterier og ladere til en langt mer overkommelig pris enn de originale. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Til den prisen hadde jeg gått over til Nikon.Til den prisen hadde jeg bestilt kamera uten å snakke med kona først! ;o) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det kan vel hende at batterigrepet dukker opp på ebay ikke alt for lenge etter launch. Der finnes jo allerede uoriginale batterier og ladere til en langt mer overkommelig pris enn de originale. Og med en del dårligere kvalitet =) Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mitt Nikon-batteri sprakk og gikk istykker. Mine Hama-batterier har jeg ingen problemer med Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mitt Nikon-batteri sprakk og gikk istykker. Mine Hama-batterier har jeg ingen problemer med Tror det er tilfeldighet.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Aldri hørt om batterier som har sprukket, verken Nikon eller uoriginale. Men har hørt om batterier som smeltet da de ble forsøkt ladet opp. Men de var ikke oppladbare, så det kan nok ha vært grunnen Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Henger meg med Olsen her, ren tilfeldighet og ren uflaks! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja, for Nikon er så perfekte at det aldri i verden kunne ha skjedd. Kanskje det ikke var tilfeldighet, kanskje var det feil omstendigheter? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja, for Nikon er så perfekte at det aldri i verden kunne ha skjedd. Sarkasme? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nikon har jo tilbakekalt en hel haug med D70-batterier... Deriblant mitt, men jeg har aldri giddet å returnere det. De kan vistnok eksplodere under opplading - jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja, for Nikon er så perfekte at det aldri i verden kunne ha skjedd. Sarkasme? Jepp. Poenget var at det ikke er Nikon sin skyld, men hvis det har skjedd så kan det avhenge av hva slags forhold batteriet hadde både før og mens det skjedde. Uansett er ikke dette en batteritråd. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja, for Nikon er så perfekte at det aldri i verden kunne ha skjedd. Sarkasme? Jepp. Poenget var at det ikke er Nikon sin skyld, men hvis det har skjedd så kan det avhenge av hva slags forhold batteriet hadde både før og mens det skjedde. Uansett er ikke dette en batteritråd. Trodde du mente at Nikon ikke laget gode batterier.... Tror nok Nikon's batterier er mest sikre, mellom de og hama. Selv om en ting blir ødelagt betyr ikke at noe annet ikke ville av samme påkjenning... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Uansett er ikke dette en batteritråd. Dette er en tråd med latterlig mange avsporinger... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Men de finner vei tilbake igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå