Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ser denne ok ut?

TutTut

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er ute etter en bil til en billig penge som er nokså driftsikker og som ikke koster for mye å reparere om noe skulle dukke opp.. har sett en del etter bruktbiler i nærområdet (troms), blant annet på finn.no, men var ikke det største utvalget i min prisklasse... (10-20 000).

Jeg kom over en bil som hørtes bra ut, så jeg tenkte jeg skulle høre med noen som hadde mer peiling enn meg :!:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...3abcBOOf6241208

Er dette katta i sekken, eller vil denne være grei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Audi er verken billig å kjøpe eller å reparere, og Audi uten Quattro (firehjulstrekk) ville ikke jeg hatt. Hvis det stemmer at det ikke finnes antydning til rust (noe jeg har vanskelig for å tro) er den verd prisen for en entusiast, men jeg hadde aldri betalt så mye for den.

Få prisen ned 6'000, så har du en grei bruksbil til en ok pris.

Lenke til kommentar

1.8s er en forgassermotor. Prøv heller å finne deg en 80 med 1.8e (innsprut)!

Audi fra og med 1987 har vel helgalvanisert karosseri, slik at de ikke ruster så lett.

Til en vanlig bruksbil er ikke Audi uten quattro så alt for ille. Kjedelig å kjøre, men mye billigere i innkjøp, og bruker mindre fuel.

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det er nok ikke forgasser på en 90-modell, selv om den heter S. Etter 1988 er det vel ingen som har forgasser lengre, da det kreves mer nøyaktig styring vhja lambdasonden for at katalysatoren skal funke.

Dersom jeg skulle kjøpt en eldre Audi, ville jeg ikke kjøpt quattro uansett, pga høyere vedlikeholdkostnader til drivverket enn man får med en 2WD.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at jeg ser etter en Audi generelt, var bare den annonsen jeg tente på.. det jeg ser etter er en ok bil i den prisklassen. Dette var bare en jeg kom over :)

Dette er altså ikke så bra kjøp? er det så å forstå?

Endret av TutTut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...