TutTut Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei, Jeg er ute etter en bil til en billig penge som er nokså driftsikker og som ikke koster for mye å reparere om noe skulle dukke opp.. har sett en del etter bruktbiler i nærområdet (troms), blant annet på finn.no, men var ikke det største utvalget i min prisklasse... (10-20 000). Jeg kom over en bil som hørtes bra ut, så jeg tenkte jeg skulle høre med noen som hadde mer peiling enn meg :!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...3abcBOOf6241208 Er dette katta i sekken, eller vil denne være grei? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Audi er verken billig å kjøpe eller å reparere, og Audi uten Quattro (firehjulstrekk) ville ikke jeg hatt. Hvis det stemmer at det ikke finnes antydning til rust (noe jeg har vanskelig for å tro) er den verd prisen for en entusiast, men jeg hadde aldri betalt så mye for den. Få prisen ned 6'000, så har du en grei bruksbil til en ok pris. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) 1.8s er en forgassermotor. Prøv heller å finne deg en 80 med 1.8e (innsprut)! Audi fra og med 1987 har vel helgalvanisert karosseri, slik at de ikke ruster så lett. Til en vanlig bruksbil er ikke Audi uten quattro så alt for ille. Kjedelig å kjøre, men mye billigere i innkjøp, og bruker mindre fuel. Endret 23. august 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er nok ikke forgasser på en 90-modell, selv om den heter S. Etter 1988 er det vel ingen som har forgasser lengre, da det kreves mer nøyaktig styring vhja lambdasonden for at katalysatoren skal funke. Dersom jeg skulle kjøpt en eldre Audi, ville jeg ikke kjøpt quattro uansett, pga høyere vedlikeholdkostnader til drivverket enn man får med en 2WD. Lenke til kommentar
TutTut Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Det er ikke det at jeg ser etter en Audi generelt, var bare den annonsen jeg tente på.. det jeg ser etter er en ok bil i den prisklassen. Dette var bare en jeg kom over Dette er altså ikke så bra kjøp? er det så å forstå? Endret 23. august 2007 av TutTut Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er ikke noe røverkjøp i alle fall. Jeg ga 3'000 for Sierraen. (se signatur) Må koste på 2-3'000, så er det en god bruksbil i mange år framover. DET var et godt kjøp Lenke til kommentar
joka Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 lav km stand (til å være 17 år) 8 nye dekk alle servicer rustfri eu godkjent 2007 hvis dette stemmer vil jeg si det er en meget bra bil... prisen ? tja. jeg personlig ville nok gitt 16000 for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå