Gå til innhold

Cruis'n (Wii) - for en grafikk!

kilik

Anbefalte innlegg

Ohh.. Eg håper dette faktisk kjem! Starfox var det første spelet vi fekk til vår N64. Og det første N64 spelet eg skaffa meg på VC, oh the memories =)

Det blir i alle fall konge! Håper det slår gamecubene spillene som jeg syntes var litt skuffende da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom over en review av dette spillet idag.. Som antatt oser dette spillet av kvalitet.

Cruis'n review

Edit:

Måtte bare quote denne..

To be fair, if you add in loading times, Cruis'n offers approximately 47 years of gameplay.

Elle Gibson er en fantastisk anmelder. Alle anmeldelsene hennes oser sarkasme.

Likte denne

Forøvrig må vel Wii ha tatt verdensrekorden i antall drittspill nå. Synd at de fleste utviklerne ikke utnytter den fantastiske konsollen med annet en slappe mini-games og konverteringer laget på to minutter.

Lenke til kommentar
Kom over en review av dette spillet idag.. Som antatt oser dette spillet av kvalitet.

Cruis'n review

Edit:

Måtte bare quote denne..

To be fair, if you add in loading times, Cruis'n offers approximately 47 years of gameplay.

Elle Gibson er en fantastisk anmelder. Alle anmeldelsene hennes oser sarkasme.

Likte denne

Forøvrig må vel Wii ha tatt verdensrekorden i antall drittspill nå. Synd at de fleste utviklerne ikke utnytter den fantastiske konsollen med annet en slappe mini-games og konverteringer laget på to minutter.

Vi slår nok aldri PS2 ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...