Gå til innhold

Cruis'n (Wii) - for en grafikk!

kilik

Anbefalte innlegg

PS1 grafikk  :!:  LOL!!

Men seriøst..hadde forventa at en wii kunne ha klart bedre en det..  :nei:

9343808[/snapback]

Hadde seriøst forventet at folk viste litt mer om konsoller til å slenge slike kommentarer men den gang ei.

Men men, kan jo ikke forvente at en ærlig Sony fanboy gidder å titte over alteret som tar opp all plassen i stua.

Anyway.

Dette så jo mildt sagt ikke bra ut. Gleder meg til Prime 3 og Galaxy kommer, for ikke å snakke om Zelda Wii når det kommer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldigvis er det bare å se på Prime 3 og Galaxy så ser man at det kan gjøre bedre, men fytte rakkern jeg begynner å bli lei av slappe utviklere.

De burde ta på seg dumbass hatten med en gang, sette seg i kråa og ikke komme frem før de lover at de skal lage penere spill.

Kunstnerisk frihet frigjør en ikke fra ansvaret av å fullføre det man har startet.

Lenke til kommentar

Er det mulig?! O.O Ser ut som om midway har lasted ned et dårlig bilspill til mobiltelefon, konvertert det til Wii format, tatt "æren" for spillet å så bare gitt faen i å gjøre noe mer med det. Wii er en kraftig liten maskin så dette er bare latterlig dårlig utført arbeid fra utviklerne

Lenke til kommentar

For min del ser det ut som en del utviklere tror de kan slippe unna med slusket arbeid bare de klasker på litt WIimote effekter og kaller det fullført.

Håper det snart blir en slutt på denne trenden, det er en enormt irriterende trend synes jeg, alt for mange drittspill kommer ut av det.

Lenke til kommentar

Dette må jo helt klart være en spøk? Vet at wii ikke klarer å fi ut den beste grafiske opplevelsen tilgjenglig, men dette er jo som å se en opgradert versjon av destruction derbi på ps1 :p med nærmere ettertanke minner det meg mest om det stunt FX (eller hva det heter til supernintendo :p )

Lenke til kommentar
Det kan jo være en feil et sted. F.eks. at det er en DS-versjon.

9345089[/snapback]

Det er en feil et sted. Men det er ikke DSversjonen.

Det som har skjedd er at bildene har blitt justert i størrelse, først ned til en ukompatibel størrelse som får ekstra aliasing til å skje, så opp fra den størrelsen igjen.

Resultatet er ekstra mange kanter, og at pixelene i bildet bruker en 2 til 2,5 pixeler på skjermen. Hvis man justerer bildene opp til Wiistørrelse, så kommer pixelene til å ta enda mer plass.

Dette er ikke representativt for hvordan spillet kommer til å se ut. Punktum.

Folk burde lære seg helt basic ABC om hvordan digital framstilling av bilder fungerer. Ærlig talt. Da hdde man sluppet så mye styr for ingenting. :thumbdown:

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Dette er reklamebilder fra Midway selv. De kommer rett fra Midways pressekit på GC. Ingen grunn til at de skulle fremstille spillet som dårligere enn det egentlig her. Er vel som oftest omvendt.

Kotaku:

Seems to be some conjecture over the source of these images. Mention of Fast & the Furious, and of arcade games. For the record, and for those curious, these screenshots were provided by Midway as part of their press pack for the title.

Utrolig, men sant. Hadde jeg vært Midway hadde jeg ikke sluppet bildene og holdt pressen langt unna spillet til det er i butikkene. Eller er det sånn at all PR er god PR?

Endret av kilik
Lenke til kommentar
masse tull

For noe tull du presterer her.

Ikke f... om bildebehandling fører til de bildene vi ser i denne tråden. Greit nok at all behandling av bilder fører til tap av kvalitet men ikke snakk om at resultatet blir så dårlig som vi ser her. Dette er ikke resultatet av et originalbilde på 20x20 pixler som er blåst opp til 200x200...

Lenke til kommentar
masse tull

For noe tull du presterer her.

Ikke f... om bildebehandling fører til de bildene vi ser i denne tråden. Greit nok at all behandling av bilder fører til tap av kvalitet men ikke snakk om at resultatet blir så dårlig som vi ser her. Dette er ikke resultatet av et originalbilde på 20x20 pixler som er blåst opp til 200x200...

9349316[/snapback]

Jo det er det. Ta bildene inn i Photoshop\Gimp selv og mål.

Aliasing kan umulig være mer enn 1 pixel bred. Hvor bred er aliasingen på bildene?

Så hold kjeft når du ikke aner hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Ærlig talt, Kotaku selv sa at det var press kit bilder som de har fått direkte fra Midway, de har ikke gjort noe med de.

9351217[/snapback]

Det driter jeg godt i.

Aliasing kan rent teknisk aldri bli mer enn 1 pixel bred. Det er umulig. Hvis dere hadde visst hva "aliasing" er så hadde dere visst hva jeg snakket om. Det er ingen mulighet for å lage aliasing på mer enn 1 pixel.

Ergo så har bildene blitt redigert opp i størrelse. Ellers ville det ikke gitt den effekten.

Og dette gjelder enn om det er Midway eller internettsidene som har gjort det. Punktum finale.

Lenke til kommentar
....

9354495[/snapback]

Uanz åsn du vrir elr vender på det så ser dette RÆVVA ut. De fleste her skjønner at Wiien kan bedre enn dette.

Edit :

Super Mario Galaxy looks as good as the best-looking PS3 and 360 games

Link

DER kan du se hva wiien er god for.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
....

9354495[/snapback]

Uanz åsn du vrir elr vender på det så ser dette RÆVVA ut. De fleste her skjønner at Wiien kan bedre enn dette.

9354656[/snapback]

Jeg sier ikke at det ikke ser rævva ut. Jeg sier at det ikke er mulig å si noe særlig om hvordan det kommer til å se ut fra de bildene.

Rævva kan det godt se ut. Men det man ser på bildene er feilredigering av bilder, ikke aliasingen i spillet. Som sagt er det teknisk umulig at det er så stor aliasing på skjermen i selve spillet.

Lenke til kommentar

Tipper endel uvitne folk som plukker dette opp i butikken vil angre noe sinnsykt når de for første gang sitter det inn i wii'en.

Dårlig reklame for Wii, ikke minst dårlig reklame for midway.

Edit: Så litt mer på bildene nå å... jeg nekter å tro at dette er til Wii. Enten er det til DS eller PSP.

Endret av exmx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...