Gå til innhold

Cruis'n (Wii) - for en grafikk!

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne grafikkdiskusjonen begynner å bli gammel og tåpelig. Det at utvalgte spill har elendig grafikk har ingenting med selve Wiien å gjøre. Se på Resident Evil 4 for eksempel. Fantastisk grafikk! Selv om dette er en GC port så trenger man strengt talt ikke bedre grafikk på spill.

Lenke til kommentar

Det er ikke det som er poenget. Jeg bryr meg lite om grafikk, men det får finnes grenser til latskap hos utviklere.

Selv om Midway kanskje ikke er verdens beste utvikler, har de bedre kunnskaper enn dette. Nå kan dette være tidlige bilder såklart.

Lenke til kommentar
Vi vet jo at Wii kan mye bedre, så dette er enten uheldige bilder eller så er det late utviklere som ikke har gjort noe bra jobb. Bare se på bilder fra Super Mario Galaxy, det ser jo helt nydelig ut.

9342881[/snapback]

Der er jeg og enige i, Super Mario Galaxy ser flott ut

Gleder meg når Super Mario Galaxy kommer :)

Lenke til kommentar

Absolutt ikke meningen å stille spørsmålstegn til hva Wii klarer. Man ser jo på Mario Galaxy og Metroid Prime 3 at man har noe på gang, men det er Nintendo selv. Det er bare utrolig irriterende hva som slipper gjennom nåløyet på Wii. Dette virker som en ekstremt slapp konvertering av arcadespillet fra 1994. Grafikken her hadde ikke holdt til en Xbox Live Arcade-versjon til 40-50 kr. engang.

Og ja, det er dessverre en del som vil plukke opp spillet, på samme måte som folk plukket opp GT Pro Series.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
PS1 grafikk  :!:  LOL!!

Men seriøst..hadde forventa at en wii kunne ha klart bedre en det..  :nei:

9343808[/snapback]

Ser du er "en ærlig Sony-fanboy", men dog:

Wii kan langt bedre enn det her.

9343968[/snapback]

Indeed, bare sleng et RE4 bilde i trynet på dem. Selv om det er en port så viser Wii at det kan kjøre vakker grafikk. Er sikker på at det er bare et spørsmål om tid før vi finner bedre grafikk enn dette på Wii! Handler bare om å gidde å bruke hardwaren som er tilgjengelig.

Nintendo har forresten ansatt Factor 5 til å lage et Star Fox spill til Wii. Samme utviklere lagde Rogue Squadron til GC og mange husker veil hvor vakkert det var ;)

Lenke til kommentar

Står under "rykter" seksjonen av denne månedens GameReactor. Så det er vel bare et rykte foreløpig :p Trodde det stod under nyheter, beklager.

uansett, her er det som står:

"Nintendo har visstnok gått lei av kritikken om stygge Wii-spill, og har i følge et rykte skrevet kontrakt med factor 5 om et nytt Star Fox-spill, som virkelig skal dra nytte av de hestekreftene som faktisk finnes i Wii. Factor 5 har tidligere laget lekre Star Wars Rogue Leader til Gamecube."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...