Switchblade Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Har opprettet en Active Business mail konto hos Active 24. Har installert mail for exchange på N95'en min. Fungerer aldeles utmerket og sette opp Outlook 2007 på pcen og laptopen. Alt syncer fint, og OWA fungerer også. Men uansett hva slags instillinger jeg prøver på mail for exchange på mobilen, så får jeg beskjed om at det er noe galt med påloggings infoen. Noen her som har fått dette til å funke, eventuelt har god greie på sånt som har lyst til å prøve og hjelpe meg å få det på nett? Endret 23. august 2007 av Switchblade Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Funker utmerket nå. Instillingne man skal bruke dersom noen andre sliter med det samme er: Tilkobling: server:exchange.active24.com sikker tilkobling: ja tilgangspunkt: velger du selv sync under roaming: velger du selv bruk standarport: ja Påloggings info: brukernavn: business mail brukernavnet ditt passord: ditt passords selvsagt domene: hosting01 øvrige instillinger velges selv av den enkelte. Håper dette løser eventuelle problemer. Endret 23. august 2007 av Switchblade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå