Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst til å dele kontoen min for at andre skal få tilgang til betaen ved å bruke det trikset, men er vanskelig å stole på folk nå til dags :p

9412196[/snapback]

 

Det er derfor man bare oppretter en jalla hotmail konto og oppretter en ny profil på 360'n med disse opplysningene.Alt kan bare slettes etterpå når man føler for det siden det tar ca. 1 sek og overføre fra jalla profilen på 360'n til den profilen du bruker til vanlig siden betaen allerede fysisk er lastet ned på harddisken.

 

Men er enig med deg, jeg vil heller ikke gjøre det med folk jeg ikke kjenner godt.

Lenke til kommentar

Jeg tilbyr 7*48 Hours Xbox Live kode-kort.. Den personen som tilbyr meg COD4 Betaen, eller hjelper med "Recover Gamertag" trikset skal få 3 av de på forskudd.

 

Jeg svindler ingen... Jeg er en befalingsmann.. En offiser i forsvaret .. En mann av ære med andre ord... For Konge, fedreland og flaggets heder ..Host host.. Nok patriotisme for i dag... :p Seriøst.. Jeg svindler ingen. Det kan jeg garrantere.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Hva er vits med å join usa beta, nor EU beta kommer meget snart, etter siste info så kommer den vist fra 07.sep.08

9412383[/snapback]

 

Men jeg shiter i hovedsak hvem jeg spiller mot, så lenge jeg får spilt spillet. Er bare interessert i få testet spillet ut så snart som mulig. Self. Er det et pluss å spille mot andre landsmenn, men ikke et MUST.

 

Og ang. Den datoen, så tar jeg det med en klype salt. Eller for å si det med andre ord: Jeg tror det ikke, før jeg får se det.

Lenke til kommentar
Sjekk litt rundt på andre forumer, a la consolegaming og gamebattles, tror det er mange folk der som har den.

9412788[/snapback]

Ja, da skal du være bra heldig.

 

"You know, there was a punk-ass nigga from Norway today who thought i'd give him accest to the Beta... What a noob-tard european"

 

Men hadde ikke gråti så mye om noen hadde fikset meg inn heller. :)

Lenke til kommentar
Sjekk litt rundt på andre forumer, a la consolegaming og gamebattles, tror det er mange folk der som har den.

9412788[/snapback]

Ja, da skal du være bra heldig.

 

"You know, there was a punk-ass nigga from Norway today who thought i'd give him accest to the Beta... What a noob-tard european"

 

Men hadde ikke gråti så mye om noen hadde fikset meg inn heller. :)

9412823[/snapback]

 

 

Faen for en idiot.. Det forteller jo mer om han amerikaneren, enn om noe annet. Det var sikkert en slik måte han selv fikk tilgang til Betaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...