Shruggie Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 DRAGUNOV! YAY! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jo det blir vårt problem..for vi må høre på sutringa og banninga til de..pluss kanskje bli sparka fra der dfe hoster for vi spiller litt for bra for de. Men jeg er forsåvidt enig i det du sier, men alikevel så blir oppførselen til de vårt problem. Men kanskje derfor mange her prøver å få spilt sammen istedenfor å havne sammen med sytere osv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 DRAGUNOV! YAY! 9543137[/snapback] Amen til den, vil ha den siste snipern Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 28 September? Da er det for sent. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Boffen: Du har jo hørt om weapon slide, gå ut av map og snipe inn, stå i midten av Tyro Station uten at toget kjører deg ned + tonnesvis av andre Glither i Gears of War ikke sant? Tenk deg om, tror du det hadde vært like mange som utnyttet disse hvis det ikke var Achievements man kunne glitche seg til? Zynilum: Enig med at folk kan gjøre hva faen de vil. Men når det går ut over min spilling, da er det ikke greit lenger. Og det er jo det som skjer. Tror du noen spør om det er greit at de glitcher osv før de setter igang? NEI. Når man har glitchere i en kamp, hvor deres eneste mål er og glitche seg ut av banen og drepe alle som kommer forbi, så går det jo kraftig utover moroa i online-spillinga. Eller ser du ikke det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jo det blir vårt problem..for vi må høre på sutringa og banninga til de..pluss kanskje bli sparka fra der dfe hoster for vi spiller litt for bra for de.Men jeg er forsåvidt enig i det du sier, men alikevel så blir oppførselen til de vårt problem. Men kanskje derfor mange her prøver å få spilt sammen istedenfor å havne sammen med sytere osv. 9543140[/snapback] MUTE ftw! Boffen:Du har jo hørt om weapon slide, gå ut av map og snipe inn, stå i midten av Tyro Station uten at toget kjører deg ned + tonnesvis av andre Glither i Gears of War ikke sant? Tenk deg om, tror du det hadde vært like mange som utnyttet disse hvis det ikke var Achievements man kunne glitche seg til? Zynilum: Enig med at folk kan gjøre hva faen de vil. Men når det går ut over min spilling, da er det ikke greit lenger. Og det er jo det som skjer. Tror du noen spør om det er greit at de glitcher osv før de setter igang? NEI. Når man har glitchere i en kamp, hvor deres eneste mål er og glitche seg ut av banen og drepe alle som kommer forbi, så går det jo kraftig utover moroa i online-spillinga. Eller ser du ikke det? 9543166[/snapback] Joda, du har jo forsåvidt rett i det Bare så irriterende at de ungene skal ødelegge Satt og spilte igår, og da hørte jeg noen amerikanere som satt og snakka om hvordan de skulle rævknulle en liten unge som satt og snakka. Mer irriterende ting vet jeg ikke om Skulle vært en admin som kunne sitte og følge med, forså og banne de en etter en fra XboX Live Da hadde de måttet kjøpt nytt spill OG laget ny konto. Tenker det hadde blitt mye banning da ja :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Glitchere fortjener å dø. Sånn seriøst. Er bare èn ting man kan gjøre for å forhindre det.. og det er å badrepppe og file complainte de til helvette. Nok av de så er det forhåpentligvis ban.. Endret 21. september 2007 av E-wok Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dette er dessverre alt for sent å få opp levelen! Er jo helt meningsløst for de fleste etter at Halo3 er kommet ut. Men men, no har det seg slik at jeg begynner å bli veldig klar for å få tak ett eksemplar av halo3. Gleder meg til onlinedelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Glitchere fortjener å dø. Sånn seriøst. Er bare èn ting man kan gjøre for å forhindre at det.. og det er å badrepppe og file complainte de til helvette. Nok av de så er det forhåpentligvis ban.. 9543233[/snapback] Gah, limt fast hodet dems i veggen. Helvetes utnyttere. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er bare èn ting man kan gjøre for å forhindre det.. og det er å badrepppe og file complainte de til helvette. Nok av de så er det forhåpentligvis ban.. 9543233[/snapback] Problemet er at 99 prosent av spillere ikke gidder å gjøre sånt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hva er glitching, og hvordan gjør man det? Ikke at jeg har tenkt til å gjøre det selv. Jeg ruler helt på egen hånd.. edit: Så posten nå.. Endret 21. september 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Boffen:Du har jo hørt om weapon slide, gå ut av map og snipe inn, stå i midten av Tyro Station uten at toget kjører deg ned + tonnesvis av andre Glither i Gears of War ikke sant? Tenk deg om, tror du det hadde vært like mange som utnyttet disse hvis det ikke var Achievements man kunne glitche seg til? 9543166[/snapback] Ja, for flesteparten av glitchere møter jeg i player matches. Har aldri tapt fordi det andre laget har glitcha, så jeg synes det er idiotisk å ikke inkludere mp-achievements i et spill, og jeg blir bare irritert av å lese poster om hvor jævlig onlineachievements er. Mesteparten av de som klager over onlineachievements er de med 100k i gamerscore, og de klager over at det tar så lang tid, get a fuckin life. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så så no..... Hvorfor er det helt idiotisk å ikke ha med online achievements? Hvor finnes det flest ulemper? Med å ha online achievements eller å ikke ha online achievements? Jeg har lenge vært i spillmiljøet, jeg var lenge admin på battlefield.no/hellfragger.no og ett par servere når DC til battlefield1942 herjet som hverst. Å hva er fellesnevneren for horing, syting, cheating og uhygge online? Jo nettopp stats og achievements! Samme hvordan du snur og tryller på denne setninga så kommer du ikke utenom det faktum at det blir alt for mye horing, glitching og ufin stemning online med for mange online achievements! Jeg må si meg enig i at achievements er en glimrende måte til å få meg ekstra interessert i ett spill og strekker meg litt ekstra for å oppnå de. Men ser ingen grunn til at dette skal være med online! Men det er jo min mening! Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Men det er ikke og komme unna at Achievements trekker mer folk. Og jo mer folk, jo mer glitching. Og jo mer glitching, jo mindre moro. Er det noen som burde få ett fucking life er det vel deg? Siden du bryr deg så hardt om disse online Achievementene? (ment som en litt humoristisk spøk) Endret 21. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tror ikke det blir noe mindre glitching og slikt i COD4 bare fordi det ikke er MP-achievements. Folk glitcher like mye for å få kills, komme høyere opp på leaderboardet, bedre ratio og denslags. Eller i dette tilfellet: klare challenges, og åpne nytt fett stæsh så fort som mulig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg bryr da meg ikke om andre folk glitcher seg til achievements, det er det samma for meg, men jeg liker å oppnå noe for hundre- kanskje tusentalls timer med onlinespilling, og ikke en halv dag med offline SP. For min del så sier ikke offline achievements noe om nivået til en spiller, hvor mange spillere har ikke jeg møtt som har rundet CoD2 på veteran, som suger hesteballer, eller folk som har runda Gears på insane, som er noobs ifra helvete. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tror ikke det blir noe mindre glitching og slikt i COD4 bare fordi det ikke er MP-achievements. Folk glitcher like mye for å få kills, komme høyere opp på leaderboardet, bedre ratio og denslags. Eller i dette tilfellet: klare challenges, og åpne nytt fett stæsh så fort som mulig. 9544704[/snapback] Nei for dette er som sagt noe av det samme som achievements. Det blir nok mye av den slags for å bli første mann opp til lvl55.... Se bare hvor mange her inne som juksa seg vei opp til elite i R6:Vegas. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så vi kan konkludere med at uansett hva vi gjør, er vi alle glitchere. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så vi kan konkludere med at uansett hva vi gjør, er vi alle glitchere. 9544729[/snapback] Hahha nei det vil jeg ikke si! jeg har enda ikke glitcha for noen som helst score eller achievements online enda. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 UnWord!Gir beng i hva andre gjør, tror f.eks ikke det er mange som glitcha seg til 10k kills i Gears. 9542889[/snapback] Det er sykt mange som har glitcha seg til 10k kills i Gears. Det er lett og tar veldig liten tid. Søk på youtube etter Gears of War seriously glitch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå