Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en utrolig kul runde i stad. Gikk sakte rundt og knivstakk folk og var kjempe forsiktig, ente med at jeg fikk 5 kills. Så 7. Så gjemte jeg meg tilkalte helikopteret. Fikk 13kills totalt før en sniper fant meg. Vi hold det andre laget så tilbake. Vi hadde jagefly, helikoptere til vår fordel hele tiden. Snakk om lekekrig på høynivå! utrolig morsomt!

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Hva er point med å heve Ranken? siden Beta er snart over og spiller kommer om ikke så alt for lenge, er bare litt over 1 mnd til det kommer ut:)

har ikke orket å spilt det så alt for mye, for da slepper jeg å bli lei det så fort og kan nytt det mere senere, nor spille kommer ut så må ALLE begynne fra start av igjen :) Nor beta stenger så blir alt null stilt.

Lenke til kommentar
Hva er point med å heve Ranken? siden Beta er snart over og spiller kommer om ikke så alt for lenge, er bare litt over 1 mnd til det kommer ut:)

har ikke orket å spilt det så alt for mye, for da slepper jeg å bli lei det så fort og kan nytt det mere senere, nor spille kommer ut så må ALLE begynne fra start av igjen :) Nor beta stenger så blir alt null stilt.

9531146[/snapback]

Er kult å prøve nye våpen, perks osv.

Dessuten er det jo ikke sånn at du kan velge å ikke ranke opp.

Det går jo for det meste av seg selv.

Lenke til kommentar
http://www.xbox360achievements.org/achieve....php?gameID=377

achievements lista til hele spillet ;-)

Kult. Godt å se de har veteran achievements. Endelig en grunn til å ødelegge kontrolleren! :p

Litt glad der ikke er noen achievements for mp spill. Da kan det hende vi er heldig å slipper massiv MP horing fra lusende shitkidds online!

9541213[/snapback]

Enig i det. De har bytta ut achievements med unlockable items osv. Er jo en slags achievement det. :)

Lenke til kommentar
Enig i det. De har bytta ut achievements med unlockable items osv. Er jo en slags achievement det. :)

9541540[/snapback]

Ja dette syns jeg er helt genialt! Gjør at du får litt ekstra "giv" etter å prøve de forskjellige våpena og strekker deg litt ekstra i onlinespillinga. Fyttegrisen det kommer til ryke noen timer på dette og Halo3 :innocent:

Lenke til kommentar
jeg skal bare si hei jeg  :dribble:

9541680[/snapback]

Hei. :)

Virker som MP-achievements er litt ut.. Verken Halo 3 eller dette har noen spesielle som f.eks 10.000 kills eller slikt. Personlig synes jeg det er litt kjipt, liker å gå etter slike ting. :hm:

Men dette er ikke noe stort problem i COD4 da det er en stor milestone i seg selv å komme til level 55, som dere sier.

Lenke til kommentar

Multiplayer Achievements fører til mye større nivå av glitching, sure 13 år gamle amerikanere og Achievement horer på Xbox Live. Ved og ikke ha så mange Online Achievements så demper man disse sære og stakkarslige sjelene, og hjelper til en mye bedre Live spill opplevelse.

Lenke til kommentar
Multiplayer Achievements fører til mye større nivå av glitching, sure 13 år gamle amerikanere og Achievement horer på Xbox Live. Ved og ikke ha så mange Online Achievements så demper man disse sære og stakkarslige sjelene, og hjelper til en mye bedre Live spill opplevelse.

9542534[/snapback]

Word!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
UnWord!

Gir beng i hva andre gjør, tror f.eks ikke det er mange som glitcha seg til 10k kills i Gears.

9542889[/snapback]

Er jeg faen meg enig i. Er jo de 13 årige ungene som er så tilbakestående at de jukser seg til "status" da. Ikke vårt jævla problem hva de gjør. DU ER HVA DU SPISER!

Lenke til kommentar

Level øker til 25..

Hey fellow Call of Duty 4 beta players, it's time to get excited once again, because the beta is getting one final level cap increase before it ends.

Infinity Ward's own Fourzerotwo confirmed on his blog that on September 28th the CoD 4 beta level cap will increase from 16 to a rank of 25 allowing players to earn some new weapons (G3, M60E4 and Dragunov) and some new perks (Claymore X2, Slight of Hand and Martyrdom) along the way. But everything isn't peaches and cream come September 28th, because Fourzerotwo also confirmed our suspicion and announced that the CoD 4 beta will end on September 30th. This of course means you'll have only a few days to experience ranks 17 through 25, which will also require you to put down Halo 3. And we're thinking putting down Halo 3 will be a difficult task on its own, but you're a brave soldier and we trust that you'll make the right decision when the time comes.

One final level cap increase before CoD 4 beta ends

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...