Kennda_J Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hadde vært passe rart om experience pointsa kom videre med i fullversjonen. Men betaen er kul og takket være gamer.no så fikk jeg beta nøkkel. Takk gamer Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Noen som vil være med på en match eller ti ? Gamertag: Skinka Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Hadde en utrolig kul runde i stad. Gikk sakte rundt og knivstakk folk og var kjempe forsiktig, ente med at jeg fikk 5 kills. Så 7. Så gjemte jeg meg tilkalte helikopteret. Fikk 13kills totalt før en sniper fant meg. Vi hold det andre laget så tilbake. Vi hadde jagefly, helikoptere til vår fordel hele tiden. Snakk om lekekrig på høynivå! utrolig morsomt! Endret 19. september 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har hatt noen sånne runder selv. Men andre ganger så får jeg ikke til en dritt. Blir skutt i filler 5 sek etter respawn. Tror det kommer an på hvem som styrer kampen og hvem man spiller mot. Lenke til kommentar
tomvang Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Noen som vil være med på en match eller ti ? Gamertag: Skinka 9528178[/snapback] Blir med jeg. GT: HazardSpider Lenke til kommentar
espinos Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva sier dere? håp om level cap snart Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ikke godt å si......virker ikke slik! Men om ei uke kommer nytt spill så da blir dette lagt helt på hylla igjen ;-) Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hva er point med å heve Ranken? siden Beta er snart over og spiller kommer om ikke så alt for lenge, er bare litt over 1 mnd til det kommer ut:) har ikke orket å spilt det så alt for mye, for da slepper jeg å bli lei det så fort og kan nytt det mere senere, nor spille kommer ut så må ALLE begynne fra start av igjen Nor beta stenger så blir alt null stilt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva er point med å heve Ranken? siden Beta er snart over og spiller kommer om ikke så alt for lenge, er bare litt over 1 mnd til det kommer ut:) har ikke orket å spilt det så alt for mye, for da slepper jeg å bli lei det så fort og kan nytt det mere senere, nor spille kommer ut så må ALLE begynne fra start av igjen Nor beta stenger så blir alt null stilt. 9531146[/snapback] Er kult å prøve nye våpen, perks osv. Dessuten er det jo ikke sånn at du kan velge å ikke ranke opp. Det går jo for det meste av seg selv. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) http://www.xbox360achievements.org/achieve....php?gameID=377 achievements lista til hele spillet ;-) Litt glad der ikke er noen achievements for mp spill. Da kan det hende vi er heldig å slipper massiv MP horing fra lusende shitkidds online! Endret 21. september 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 http://www.xbox360achievements.org/achieve....php?gameID=377 achievements lista til hele spillet ;-) Kult. Godt å se de har veteran achievements. Endelig en grunn til å ødelegge kontrolleren! Litt glad der ikke er noen achievements for mp spill. Da kan det hende vi er heldig å slipper massiv MP horing fra lusende shitkidds online! 9541213[/snapback] Enig i det. De har bytta ut achievements med unlockable items osv. Er jo en slags achievement det. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Enig i det. De har bytta ut achievements med unlockable items osv. Er jo en slags achievement det. 9541540[/snapback] Ja dette syns jeg er helt genialt! Gjør at du får litt ekstra "giv" etter å prøve de forskjellige våpena og strekker deg litt ekstra i onlinespillinga. Fyttegrisen det kommer til ryke noen timer på dette og Halo3 Lenke til kommentar
tebe89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 jeg skal bare si hei jeg Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 jeg skal bare si hei jeg 9541680[/snapback] Hei. Virker som MP-achievements er litt ut.. Verken Halo 3 eller dette har noen spesielle som f.eks 10.000 kills eller slikt. Personlig synes jeg det er litt kjipt, liker å gå etter slike ting. Men dette er ikke noe stort problem i COD4 da det er en stor milestone i seg selv å komme til level 55, som dere sier. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Multiplayer Achievements fører til mye større nivå av glitching, sure 13 år gamle amerikanere og Achievement horer på Xbox Live. Ved og ikke ha så mange Online Achievements så demper man disse sære og stakkarslige sjelene, og hjelper til en mye bedre Live spill opplevelse. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Multiplayer Achievements fører til mye større nivå av glitching, sure 13 år gamle amerikanere og Achievement horer på Xbox Live. Ved og ikke ha så mange Online Achievements så demper man disse sære og stakkarslige sjelene, og hjelper til en mye bedre Live spill opplevelse. 9542534[/snapback] Word! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 UnWord! Gir beng i hva andre gjør, tror f.eks ikke det er mange som glitcha seg til 10k kills i Gears. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 UnWord!Gir beng i hva andre gjør, tror f.eks ikke det er mange som glitcha seg til 10k kills i Gears. 9542889[/snapback] Er jeg faen meg enig i. Er jo de 13 årige ungene som er så tilbakestående at de jukser seg til "status" da. Ikke vårt jævla problem hva de gjør. DU ER HVA DU SPISER! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Level øker til 25.. Hey fellow Call of Duty 4 beta players, it's time to get excited once again, because the beta is getting one final level cap increase before it ends. Infinity Ward's own Fourzerotwo confirmed on his blog that on September 28th the CoD 4 beta level cap will increase from 16 to a rank of 25 allowing players to earn some new weapons (G3, M60E4 and Dragunov) and some new perks (Claymore X2, Slight of Hand and Martyrdom) along the way. But everything isn't peaches and cream come September 28th, because Fourzerotwo also confirmed our suspicion and announced that the CoD 4 beta will end on September 30th. This of course means you'll have only a few days to experience ranks 17 through 25, which will also require you to put down Halo 3. And we're thinking putting down Halo 3 will be a difficult task on its own, but you're a brave soldier and we trust that you'll make the right decision when the time comes. One final level cap increase before CoD 4 beta ends Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå