Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg syns fortsatt lvlcapen burde blitt høyna til 25.. ^^

9521876[/snapback]

Mhm! Sitter og sikler etter at de skal høyne til høyere level. LVL 19 = G3 :p

Har sikkert spilt meg opp en 12- 15000 poeng de siste dagene. Selv om jeg ikke har fått dem :p Gjort alle BootCamp challenges, Sniper, Assault, LMG, og nesten ferdig med SUB challenges :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare et enkelt spm:

Tar man med poengene man "tjener" i betaen over i fullversjonen?

Gametag: olstorn

9522051[/snapback]

det vil overraske meg om det skjer..

noen som jeg syns er meget bra fo da får man startet på nytt og muligens gått noen nye "stier" enn det man gikk i betaen..

Lenke til kommentar

Har fått to nøkler nå, meen ingen av de funker! Jeg skriver inn redeemcode, og joda kommer opp at det er CoD4 jeg har beta-key til, men når jeg skal downloade spillet så vil den ikke. Kommere opp feilmelding: Can't retrive information from Xbox Live. Pleas try again later.

Status cod:80153004

Funker å laste ned demoer, men CoD4 betaen funker ikke.

Prøvde å se om det funka å laste ned etter jeg hadde aktivert 48 timers gratis gold membership, men gikk samme vei.

Noen som vet hva dette er?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Har fått to nøkler nå, meen ingen av de funker! Jeg skriver inn redeemcode, og joda kommer opp at det er CoD4 jeg har beta-key til, men når jeg skal downloade spillet så vil den ikke. Kommere opp feilmelding: Can't retrive information from Xbox Live. Pleas try again later.

Prøvde å se om det funka å laste ned etter jeg hadde aktivert 48 timers gratis gold membership, men gikk samme vei.

9523150[/snapback]

Mulig koden din har blitt aktivert av noen andre. Gamer.no har bare en liste de sender ut, så kanskje de har sendt ut de nøkkelene du har 2 ganger.

korleis er lyddemper lyden i spillet?

9522011[/snapback]

Lyddemperene er nydelige. Lyden ligner litt på lyddemperene i Hitman: Blood money. Ser ut som et svart langt rør, og tar litt av rekylet. Ellers er lyden svak når man har lyddemper :)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

9523150[/snapback]

Tror nok du må betale for ordentlig gold for at det skal funke.

Lenke til kommentar

Lasta ned betaen i sted, og alt var kult... Helt til skjermen frøs. Det skjedde gjentatte ganger.

Kan det hjelpe å slette betaen av COD4, eller kan det være at xboxen blir for varm?

Er det bare å sende den inn til reparasjon, eller er det noen som har noen fikse løsninger som kan funke?

Tips taes i mot med takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Lasta ned betaen i sted, og alt var kult... Helt til skjermen frøs. Det skjedde gjentatte ganger.

Kan det hjelpe å slette betaen av COD4, eller kan det være at xboxen blir for varm?

Er det bare å sende den inn til reparasjon, eller er det noen som har noen fikse løsninger som kan funke?

Tips taes i mot med takk.

9524753[/snapback]

Akkurat det der skjer her også :p Også "unfryser" den igjen rett etterpå.

Er nok bare fordi det er Beta Build, og at spillkildene er litt ustabile, enda

:)

Lenke til kommentar

9521876[/snapback]

Har sikkert spilt meg opp en 12- 15000 poeng de siste dagene. Selv om jeg ikke har fått dem :p Gjort alle BootCamp challenges, Sniper, Assault, LMG, og nesten ferdig med SUB challenges :p

9521977[/snapback]

Orker ikke å konsekvent gjøre de forskjellige challengene, fordi det er deprimerende å klare masse vanskelige challenges når hverken de eller xp'en blir registrert. Men en del av de kommer jo av seg selv da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

9521876[/snapback]

9521977[/snapback]

Orker ikke å konsekvent gjøre de forskjellige challengene, fordi det er deprimerende å klare masse vanskelige challenges når hverken de eller xp'en blir registrert. Men en del av de kommer jo av seg selv da.

9525536[/snapback]

Hehe, gjør du dem på betaen, så blir det jo lettere i fullversjonen? :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Mine ble så å si gjort av seg selv, hvertfall boot camp. Ser ikke for meg at jeg joiner en server bare for å løpe 26 miles. :p Har igjen bare marathon og prone kills..

9526679[/snapback]

Jeg gjorde det :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...