Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir garantert 360 versjonen på denne karen også :) Har ingen planer om å spille dette spillet utenfor Xbox live, og styringen på både CoD og HALO spillene sitter som et skudd på konsoll. Syntest ikke at jeg får noe mer ut av å spille det med mus/tast rett og slett.

Regner med at noen har planer om å spille beta i kveld? :)

Lenke til kommentar
Blir garantert 360 versjonen på denne karen også  :)  Har ingen planer om å spille dette spillet utenfor Xbox live, og styringen på både CoD og HALO spillene sitter som et skudd på konsoll. Syntest ikke at jeg får noe mer ut av å spille det med mus/tast rett og slett.

Regner med at noen har planer om å spille beta i kveld?  :)

9518252[/snapback]

Ja banna bein! Jeg er ready for gaming i kveld! Ser du meg online eller ser jeg deg online druser vi ut invite!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

9. Silencer til Sniperne.

9514681[/snapback]

JA for faen! Helt enig. Er man en skikkelig proff skytter uten lyddemper? Nei!

Lyddemper, også at man kan ha flere attachments på samme våpen!

Lenke til kommentar

Er det ingen flere som ikke ser poenget med lyddempere på sniper? Det at man ikke blir sett på radaren har INGENTING og si.

Fordi rett etter at han du nettopp snipa dør, så får han se på KILL CAM hvor du er, og gjør det mer eller mindre ubrukelig.

Måtte KILL CAM brenne i ett veldig varmt sted!

Lenke til kommentar
Er det ingen flere som ikke ser poenget med lyddempere på sniper? Det at man ikke blir sett på radaren har INGENTING og si.

Fordi rett etter at han du nettopp snipa dør, så får han se på KILL CAM hvor du er, og gjør det mer eller mindre ubrukelig.

9520184[/snapback]

Måtte campere brenne i ett veldig varmt sted. :)

Lenke til kommentar

Går greit med snipere på overgrown f.eks, synes det er konge og legge meg ned i gresset og snipe (flytter meg som oftest med en gang jeg har skutt). Men når det kommer til campere generellt, spesielt på Vacant og lignende maps, så er det noe av det verste jeg veit i onlinespill altså. Det og glitchere.

Lenke til kommentar
Snipere ER Campere.

9520277[/snapback]

Det er bullshit.

Det lov å bevege seg seg over hele mapet, bruke den på nært hold og generelt bruke den på en sportslig måte. Noen ganger er det også et veldig bra rushe-våpen hvis det er riktig map.

Dessuten er ikke dette noe å syte over i dette spillet. Kill-camet fikser biffen lett slik at du kan gå å plukke ned irriterende folk som ligger stille.. Er litt verre i f.eks Halo 3.

Lenke til kommentar

COD2 (og COD3?) har hatt mulighet til å slå av kill cam, så vi skal ikke se bort ifra at det kommer nå og.

Det JEG hater mest er de helvetes helikopterne. Makan til billige kills skal man lete lenge etter.

Har også begynt å hate eksplosiver. Er jo folk som bare flyr rundt og sender raketter og granater i trynet på deg. Vanlig håndgranat og stun/flash er greit, men de andre to kan brenne. Håper det kommer en feature som de har i GRAW, nemlig "no explosives".

Er det ikke forresten Infinity Ward som skryter av at COD4 er så realistisk? Vel, en granat sprenger ikke 2 meter unna der man skøyt den fra (dvs inne).

Lenke til kommentar

Vil tro at killcam blir no-no i klankamper på høyere nivå. Greit med killcam i vanlige matcher som har lite å si, men når jeg skal spille seriøst, vil jeg gjerne ha det litt mer virkelighetstro.

Tar forresten imot invites idag, iogmed at det ikke er skole imorra.

Endret av Boffen90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

9520184[/snapback]

Hva med de som hører skuddvesklinga? Er jo ikke bare fyren som tar imot kula di som er tilstede da :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hva med de som hører skuddvesklinga? Er jo ikke bare fyren som tar imot kula di som er tilstede da :roll:

Hvis noen klarer og finne ut av hvor du er fra 200 meters avstand, på ett skudd fra en sniper er de super-mennesker ;)

9521643[/snapback]

EDIT!

>|<

2000 meter? :dontgetit: <- Lesefeil.

Altså, jeg snakker om f.eks den bana med låven, si at du ligger oppe på bjelkene, og skyter en fyr som er i siktet ditt 3-400 meter unna(bort med det lille skuret,)

Og rett under deg, eller rett utenfor låven, så står det en fyr, som ikke visste at jeg var i låven, før jeg trakk av. Når jeg trekker av, så hører fyren kula, blir skeptisk, ser på kartet sitt, og finner ut at ingen av personene på laget hans er i nærheten, og SÅ begynner han og lete.

Hadde jeg da hatt lyddemper, så hadde de ikke hørt noe :D

Det er poenget med lyddemper på rifle. ^^,

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...