Exiztzor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 etter å ha prøvd betaen litt så synes jeg spillet er kjempe artig. gleder meg til spillet kommer ut Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som er med å spille litt i kveld? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som er med å spille litt i kveld? 9507113[/snapback] Ok, når? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kult, vant beta-nøkkel! Kanskje jeg laster ned i kveld, men siden CoD3 var så skuffende tror jeg ikka at jeg kommer til å kjøpe spille på release.. Men mange sier spillet er kult, så kanskje, kanskje ikke.. Har alltid vært CoD-fan, men som jeg sa.. 3-er'n skuffa.. Men Betaen avgjør Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 er med i kveld jeg. Tagen er herr1anfsim sært navn egentlig Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg og joiner GamerTag: BiG RaZeR Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kult, vant beta-nøkkel! Kanskje jeg laster ned i kveld, men siden CoD3 var så skuffende tror jeg ikka at jeg kommer til å kjøpe spille på release.. Men mange sier spillet er kult, så kanskje, kanskje ikke.. Har alltid vært CoD-fan, men som jeg sa.. 3-er'n skuffa.. Men Betaen avgjør 9507198[/snapback] 3rn ble ikke lagd av Infinity Ward da.. Ble lagd av Treyarch tror jeg.. IW lagde enern og toern, så tror 4ern blir bedre enn 3ern hvertfall. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det positivet med at to spillselskaper jobber med samme serie er at vi får spillene veldig fort. COD 2, 3 og nå nr. 4 kommer jo bare med 2 års mellomrom. Kvantitet ftw! IW begynte jo på fireren allerede rett etter COD 2, så det er ikke snakk om noe rush-tittel det her bare pga nr. 3 kom i fjor.. Så.. Kvalitet ftw! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Eneste som er synd med 2 utviklere er jo kvalitetsforskjellen. Er ikke mye tvil i mine øyne hvem som lager de beste COD spillene av de to.. Heller et par år lengre mellom hvert og kvalitet hele veien, men COD serien er en av de som klarer seg med denne svingningen mellom kvantitet og kvalitet. Ang. nr4 er det ingenting som tyder på mye hastearbeid, og spillet oser jo spillbarhet og kvalitet lang vei, selv på beta stadiet. Endret 16. september 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg gleder meg utrolig mye til CoD4. Det som er ekstra bra er at jeg er sikra på release uansett.. Kanskje tidligere også! ^^ Det er greit med kjentfolk i Spaceworld, Elkjøp og Expert. ^^ GoW fikk jeg f.eks 10 dager før norgesrelease, så.. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Huff, det er ikke så lenge jeg trodde. Halo 3 driter jeg rimelig langt i ... 9506658[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette må være det beste eg har spilt Online noen gang! Er det sagt noe om hvor mange multiplayer maps det vill være? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tror ikke det. Tipper det blir 10-12 maps. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kommer jo sikkert noen baner du kan laste ned etterhvert og kansje du kan laste ned våpen også Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det var jo rikelig med maps i COD2, så jeg tror vi kan forvente rundt 20 ved launch Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Det som er idiotiskt er at vis det kommer nye maps i form av downloadebal content kommer det til å koste ms points, vi betaler for spille online på xboxen, da kan vi vel få gratisting. Endret 16. september 2007 av thadon Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det som er idiotiskt er at vis det kommer nye maps i form av downloadebal content kommer det til å koste ms points, vi betaler for spille online på xboxen, da kan vi vel få gratisting. 9508950[/snapback] Enn hvis det hadde vært fem ganger flere maps, flere single-player mission, og kostet 300 kroner i butikken? Som en tilleggspakke. Foretrekker nesten små pakker til en billig penge. Koster jo penger å holde arbeidet gående. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Maps kan lastes ned gratis på pc, har aldri opplevd at man kan laste ned ekstramissions på 360 Endret 16. september 2007 av thadon Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Maps kan lastes ned gratis på pc, har aldri opplevd at man kan laste ned ekstramissions på 360 9509091[/snapback] På Oblivion kan du det. Samme med Rainbow Six (tror jeg) på Xbox, og Splinter Cell. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Oblivion er en tillegspakke som også kom på pc, r6 red pack kosta penger, men så ble den gratis sammen med black pack siden de ble gratis på ps3. Splintercell kan jeg ikke si noe om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå