robstr Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) kan sikkert gi meg key'en din vis du har en fra før av men jaja. sitter å venter på at jeg skal kunne få testa dette Endret 15. september 2007 av _Master_ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har en key som jeg ikke har bruk for. Så Nøyaktig klokken 04.00 trekker jeg en vinner Send PM med E-post adresse hvis dere vil ha (Lite å gjøre på ) Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) det burde være som i CS og battlefield 2 forskjellige våpen for hvert lag/nasjon ikke alle våpen tilgjengelig for både SAS og den sovjetiske feks ! edit: OG kill camen må bare BORT ! Alle send denne klagen til feedback for betaen på adressen som kommer opp når du starter spillet Endret 15. september 2007 av Menace2Society Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det reagerte jeg også på, faktisk. Løpe rundt som SAS soldat med AK47 og slåss mot en kar fra Midt-Østen med M16... Lenke til kommentar
robstr Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har en key som jeg ikke har bruk for. Så Nøyaktig klokken 04.00 trekker jeg en vinner Send PM med E-post adresse hvis dere vil ha (Lite å gjøre på ) 9497960[/snapback] Hehe. takk for tilbude i det minste. Men fikk presist nå (et minutt over tre. skulle det ikke være hver time?) en mail fra Tor-Steinar med en liten kode til meg så.. laster ned nå Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Det skaper bedre balanse og gjør spillet mye mer interessant, men regner med de fikser det sånn i full versjonen.. Plukke opp andres våpen er dog bare gull.. Endret 15. september 2007 av Menace2Society Lenke til kommentar
listen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nå har jeg fått spilt beta'en et par timer, klarte ikke å stoppe.. Blir årets spillhøydepunkt for meg ihvertfall, utrolig rått spill! Jeg bare elsker det! Synes det er greit at man kan velge våpen fritt, uavhengig av lag. Blir man drept så blir man drept, AK eller Colt spiller ingen rolle for meg. Dessuten irreterte jeg meg på CoD3, at man som axis ikke hadde en brukendes semi-auto rifle som rifleman (semi-auto som i Garand hos allies). Herlig at man kan sette sammen "våpenpakker", og at man får upgrades etterhvert. Lurer på om man kan spille splitscreen live på den endelige utgaven, slik man kan med CoD3. Noen som vet? Det skulle jo være et høydepunkt med CoD3 hos meg, men skriften som viste hvem som drepte hvem ødela alt dersom man spilte 4 stk. Synes CoD2 var konge, CoD3 var litt skuffende, mens CoD4 ligger godt an til å bli det X360 spillet jeg rangerer høyest. Gleder meg til relaese!! *forhåndsbestille* Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 YES *forhåndsbestille* sir 5 november kommer det, :/ aaah lenge ! lurer på jeg kan bruke halo dealen på call of duty 4 som ebgames.no har. Mååå vel ikke være halo3 (!) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvilken halo deal? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ah... Det er vel ikke noe spesielt med Halo 3, du kan bytte spill hos EB hele tiden. Jeg har aldri gjort det selv, men jeg kjøper ofte brukte spill for cash Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Xboxen streika, så beta keyen min får jeg ikke bruk for. om noen ønsker så er det bare å sende en PM. Første som sender får =) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Prøver nå å laste ned demoen men når koden er ferdigskrevet og jeg trykker på download får jeg bare opp en melding om at:"cant retrieve information from xbox live. Please try again later. Status code 80153004. Noen som aner hva det kan være? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har du xbox live gold? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nei, trenger man det? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Skjkønner at man sikkert trenger det for å spille men for å laste ned? Tenkte å bruke en sånn engangskode fra ett annet spill for å spille live Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det var det som var problemet ja Brukte en av registreringene så nå funker alt. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det sagt noe om vor mange Multiplayer baner det vill være i full versionen? Gleder meg enormt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har en CoD4 beta key som gis bort. Første som sender PM får keyen. Så raska på Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg og de to jeg bor med ble sittende og spille betaen til 5 i natt så nå har jeg totalt 10 timer under beltet. Begynner å danne meg et godt inntrykk over ting jeg skal melde til beta feedback nå. Fant jo forresten ut at Search & Destroy game moden var akkurat som CS så der ble jeg veldig glad. Her er noen av de større tingene jeg kan tenke meg å feeedbacke om: Jeg rett og slett hater Kill Cam. Det skal sies at instant respawn gjør at jeg bare trykker x og skipper hele greia for å spawne raskere, men jeg merker at det er en del andre som bruker den for å ta meg. Jeg synes respawntiden burde være enten 10-15 sekunder eller i slike bolker som i andre spill, merk Day of Defeat der respawntimeren går hele tiden og folk spawner når den når 0. Knife må endres. Det er for ille å skyte en fyr 4-5 ganger i magen med pistol mens han stormer mot deg bare for å bli stukket ned. Endre den til onehit i ryggen og 2-3 hits i magen. Jeg har klart å få 30+ kills med bare å løpe rundt og knive folk. Det blir litt teit. Synes radaren er for rå. Du får den nesten med en gang og at den ser alle (unntatt de med Jammer) uansett om de utendørs eller innendørs. Dette synes jeg bare bidrar til at alle løper rundt og kniver hverandre. Spiller laget ditt noenlunde bra så er det ikke noe problem å ha konstant radar. Den bør endres til å faktisk oppføre seg som en UAV - kanskje sirkle rundt banen og se folk som er utendørs eller at man sender den til et punkt slik som Air Striken. Helikopteret bør flyttes til 10 kills. Nå er det mer slik at får man Air Strike så får man helikopter ettersom det ikke er noe problem å knerte to stykker med Air Striken. Og når dette er sagt så har jeg også tenkt å foreslå at de kan legge til en ny game mode som heter f.eks "Team DM hardcore" hvor man ikke har Kill Cam, Radar, instantrespawn osv. Tror det kunne slått an. En litt artig ting jeg fant ut utpå morgenen er at man kan bytte ut pistolen med et primary våpen og løpe rundt med f.eks 2 snipere. Dette har sikkert mange visst om lenge, men var litt artig å løpe rundt med 2 svære maskingevær og RPG. Så ut som et pakkesel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå