Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Jeg har 1mnd medlemsakp, funker her

9488366[/snapback]

:-) Laster ned jeg nå. Har 1mnd gullmedlem. Det jeg gjorde var å slå av xbox360 og lot den være av litt. Slo den på, logget meg av live og på igjen, så tastet jeg inn koden og laster ned betaen. Herligt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si jeg hater at det ikke er noen server browser eller semi-offisielle servere som f.eks. gamer.no har for CS. Halparten av tiden stikker hosten når laget hans begynner å tape, og pingen er utrolig høy når man havner på en amerikansk server.

9489288[/snapback]

Er det noen konsollspill som har muligheten til at man kan hoste dedikerte servere? Jeg skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig. Ser for meg at mange, er ikke så flink med navnene, men la oss si, Gamer.no, Battlefield.no osv. ville hatt dedikerte servere for både dette, Halo 2 og 3 dersom det var mulig.

Fikk prøvd spillet før jeg la meg i går og må si at jeg ble både skuffet og enormt giret på en gang. :p

Lydene, effektene, grafikken og ikke minst frameraten var jo ypperste klasse. Styringen var også god. Men vet ikke hvor fan jeg er av den typen gameplay med instant respawn og killcam. Kjipt å snipe en fyr bare for å bli knivet i ryggen av samme fyr 10 sekunder senere.

Uten killcam så må man flanke stedet man ble skutt på eller eventuelt snike seg frem der eller høre om noen lagkamerater så hvor man ble skutt fra. Dette fører med en gang til en mer realistisk og underholdene spillopplevelse synes jeg. Med killcam virker det som alle bare stormer direkte dit fyren som skøyt de er og kniver han i ryggen eller tilsvarende. Dette er greit dersom man står på en litt vid og universell campeplass som taket på Crash. Da kan camperen bare gå frem og tilbake og sjekke etter folk i trapp og stige. Men si at man har funnet seg en genial plass under en bil, i en søppelsekk eller hva som helst. Slike campeplasser er jo ubrukelige for man kan jo bare håpe på en kill før fyren du drepte kommer og tar deg.

Airstrike og helikopter var artig, men radar (hva faen skal det forestille?) var en pain in my assholes :p. En radar som ser hvor alle er, selv inne i hus? Som alle kan få etter bare 3 kills? Det håper jeg de balanserer i det endelige spillet. Skal iallefall feedbacke om det. :) Synes bare den førte enda mer til det altfor raske og urealistiske gameplayet i betaen. Synes den bør oppføre seg slik som UAVen i Ghost Recon Advanced Warfighter hvor den bare dekker et lite område av gangen og kan bli skutt ned.

Håper de gir oss muligheten til å spille litt mer hardcore gametyper i spillet. Kanskje uten killcam, radar osv. og kanskje dersom man dør så er man død til neste runde slik som i cs. Skal iallefall anbefale det til beta feedback.

Nå skal det være sagt at jeg bare prøvde team deathmatch så jeg kan jo ha gått glipp av noe. Vi får se når jeg kommer hjem.

Er 12 players den endelige maksgrensen? Kunne godt tenkt meg 16-20 på det større mapet.

En ting som var veldig positivt var at det ikke virket som pingen betydde så mye. Jeg elsker camping og sniping og selv med rød og gul ping så traff jeg spot on med hvert skudd med sniperen.

Det kjipeste med det hele er at jeg frem til nå ikke har brydd meg om at tven min har vært på service siden juli, men nå svir det skikkelig å eie en 42" lcd, men likevel må spille på en 21" :p.

Må komme meg hjem fra jobb nå slik at jeg kan få spilt enda mer og få enda røffere snikarrifler. :D

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Det kjipeste med det hele er at jeg frem til nå ikke har brydd meg om at tven min har vært på service siden juli, men nå svir det skikkelig å eie en 42" lcd, men likevel må spille på en 21" :p.

9491715[/snapback]

Hehe! Know da feeling, bro'! Har selv hatt 37" min på service siden juli og endte opp med å kjøpe en 46" i "ren desperasjon". Min gamle tv står fortsatt på service, uten tegn på forbedring, men nå gir jeg egentlig mer eller mindre faen.

Har fortsatt ikke fått testet betaen da "loading game settings" er det eneste jeg har sett av spillet. NAT er Open, men jeg er ikke et snev nærmere å spille.

Fortærende som sheit.

Lenke til kommentar

Gorthaur:

Jeg hadde også det problemet, etter 1000 forsøk på diverse ting, gikk jeg inn på nettverk innstillinger på 360, tok fra automatisk IP , til manuell, 10.0.0.3 til noen tall høyere gjorde susen

tok også manuelt med DNS vist jeg ikke husker feil, vet ikke om det trengs

Du har kanskje 192.168.x.x, men samme prinsippet

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Gorthaur:

Jeg hadde også det problemet, etter 1000 forsøk på diverse ting, gikk jeg inn på nettverk innstillinger på 360, tok fra automatisk IP , til manuell, 10.0.0.3 til noen tall høyere gjorde susen

Du har kanskje 192.168.x.x, men samme prinsippet

9491867[/snapback]

Hjertelig takk for tips! Dette testes garantert etter jobb, om undertegnede overlever århundrets bakfyll.

Visst dette funker tilegnes du et hodeskudd på min karakter dersom vi møtes over Live :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...