Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Åja, da så. EDIT: Hahaha, ja, koder er svært ønsket her også og mottas med glede og hyperaktivitet om noen skulle finne på å bomme en. Endret 2. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 AAAAAAAAAARGH!!!!! SÅ FORBANNA URETTFERDIG!!!!!! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 JA!!!! JEG FIKK EN KODE!!!! YEEES! Trenger man live for å laste ned? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Den med ekstra kode, må gjerne sende en liten PM EDIT: Glem det. Endret 2. september 2007 av Amored Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 JA!! JEG FIKK EN KODE!! YEEES! Trenger man live for å laste ned? 9408387[/snapback] Ja, du må være gold meldlem hvis jeg ikke tar forferdelig feil. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Yes! Jeg har fått kode i mail! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som spiller nå som jeg kan joine? Evt. noen som vil spille? Gamertagen er ErlendRU hvis noen er online. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Søren også! Jeg som skal jobbe i morgen og greier :S Jaja. Da får jeg bare være litt trøtt på jobben Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Søren også! Jeg som skal jobbe i morgen og greier :SJaja. Da får jeg bare være litt trøtt på jobben 9408429[/snapback] Prøvde å legge deg til nå, men lista di var full. Spilt en match nå, det var helt konge synes jeg! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Prøvde å legge deg til nå, men lista di var full. Spilt en match nå, det var helt konge synes jeg! 9408448[/snapback] Full? Merksnodig... Skal se om jeg kan sparke noen Edit: Sånn, da var det gjort. Endret 2. september 2007 av Amored Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Laster ned nå, gleder meg som en gris! Hva med å samle litt norske folk som kan spille sammen? Veit ikke om jeg orker amerikanske fjortisser altså. 9408325[/snapback] Legg til "MartinLande" neste gang dere spiller. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Spilt litt nå, dette var bare helt grisefett! Men trenger virkelig norske/europeiske servere og spille på altså. Mange ganger når jeg dør så skyter jeg som en gris på motstandern, men når jeg ser killcamen så skyter jeg ingenting og den jeg spiller mot bare setter to skudd i hodet mitt, mens jeg bare går der og loker. Det lagger ikke da på den måten at jeg hakker bortover da heldigvis. Ellers var det dritbra! Nydelige baner, store og fine, men det er alikevel ikke sånn at man roter seg bort. Allerede lært meg de omtrent. Den store utebanen med gården der var konge og snipe på. Våpnene virker også veldig balanserte og fine, selv om jeg ikke har så mange og velge i enda da. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva er opplegget rundt betaen? Skal man rapportere inn bugs osv? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Flere som sliter med å motta bekreftelsesmailen fra http://www.charlieoscardelta.com/ ? jeg har forsøkt resend funksjonen flere ganger nå, men kommer aldri noe hverken i innboks eller spam katalogen.... 9352444[/snapback] her og ass... for no dritt Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan oppretter jeg en US konto ? 9393207[/snapback] Sjekk her. 9393358[/snapback] jeg har opprettet en slik, men når jeg trykker på guide knappen så står det Norway der..? men kan laste us demoer osv men ingenting under media and entertainment.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Trenger da ikke US-konto... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) JAAAAAAAAAAAAAA! Invite pr.mail !! Pokker så imba! EDIT: FY faen i hellvette....koden funka den. Fikk lasta ned til 8% så forsvannt heile driten. Etter dette gjikk det seff ikkje an å legge inn koden på nytt. Eg føler meg snytt. Dette her er typisk min lykke. Endret 2. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 JAAAAAAAAAAAAAA! Invite pr.mail !! Pokker så imba! EDIT: FY faen i hellvette....koden funka den. Fikk lasta ned til 8% så forsvannt heile driten. Etter dette gjikk det seff ikkje an å legge inn koden på nytt. Eg føler meg snytt. Dette her er typisk min lykke. 9408743[/snapback] Gå til system blade < Memory < Recent Downloads < Download Again. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Haha, fikk det I går kveld og alt jeg kan si er at det er et konge spill!! Endret 2. september 2007 av NOR-TIMEKILLER Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 JAAAAAAAAAAAAAA! Invite pr.mail !! Pokker så imba! EDIT: FY faen i hellvette....koden funka den. Fikk lasta ned til 8% så forsvannt heile driten. Etter dette gjikk det seff ikkje an å legge inn koden på nytt. Eg føler meg snytt. Dette her er typisk min lykke. 9408743[/snapback] Gå til system blade < Memory < Recent Downloads < Download Again. 9408878[/snapback] Evt. Marketplace - Account Management - Download History Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå