Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt litt nå, dette var bare helt grisefett! Men trenger virkelig norske/europeiske servere og spille på altså. Mange ganger når jeg dør så skyter jeg som en gris på motstandern, men når jeg ser killcamen så skyter jeg ingenting og den jeg spiller mot bare setter to skudd i hodet mitt, mens jeg bare går der og loker. Det lagger ikke da på den måten at jeg hakker bortover da heldigvis.

 

Ellers var det dritbra! Nydelige baner, store og fine, men det er alikevel ikke sånn at man roter seg bort. Allerede lært meg de omtrent. Den store utebanen med gården der var konge og snipe på. :love: Våpnene virker også veldig balanserte og fine, selv om jeg ikke har så mange og velge i enda da.

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAA!

 

Invite pr.mail !!

 

Pokker så imba!

 

EDIT: FY faen i hellvette....koden funka den. Fikk lasta ned til 8% så forsvannt heile driten. Etter dette gjikk det seff ikkje an å legge inn koden på nytt. Eg føler meg snytt. :thumbdown:

 

Dette her er typisk min lykke.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
JAAAAAAAAAAAAAA!

 

Invite pr.mail !!

 

Pokker så imba!

 

EDIT: FY faen i hellvette....koden funka den. Fikk lasta ned til 8% så forsvannt heile driten. Etter dette gjikk det seff ikkje an å legge inn koden på nytt. Eg føler meg snytt. :thumbdown:

 

Dette her er typisk min lykke.

9408743[/snapback]

Gå til system blade < Memory < Recent Downloads < Download Again. ;)

Lenke til kommentar
JAAAAAAAAAAAAAA!

 

Invite pr.mail !!

 

Pokker så imba!

 

EDIT: FY faen i hellvette....koden funka den. Fikk lasta ned til 8% så forsvannt heile driten. Etter dette gjikk det seff ikkje an å legge inn koden på nytt. Eg føler meg snytt. :thumbdown:

 

Dette her er typisk min lykke.

9408743[/snapback]

Gå til system blade < Memory < Recent Downloads < Download Again. ;)

9408878[/snapback]

Evt. Marketplace - Account Management - Download History :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...