Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Nope, med M16 kan man drepe en person med kun ett velplassert burst i brystet (med stopping power perk). M4 er bedre mot hurtig bevegende fiender og nærkamp ettersom den har kontinuerlig full auto mode.

 

Det finnes da ikke noe lasersikte Jakoozie? Tror du refererer til Red dot sikte som bare er en rød dot.

9484111[/snapback]

 

Ja mente red dot. Men tipper det er mulig å låse opp lasersikte i fullversjonen.

 

Pleier vanligvis å sikte i "hode" regionen, og da tar det vanligvis ikke mer enn 3-5 skudd å drepe en fiende med M4. Ofte mindre.

 

Hater våpen med burst jeg.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Loading game data... Då eg fekk dette var dette pga NAT problem.

Eg skifta rett og slett router, ifrå ein SMC til ein netgear. Då gjekk eg frå Strict NAT til Open.

 

Etter det har eg alder hatt problem.

9484097[/snapback]

 

Takker for svar!

Utrolig tungvindt om det er router'n som er problemet her, men det er i det minste godt å komme litt nærmere en forklaring på problemet.

Lenke til kommentar
Liker AK47 veldig godt her, den eg bruker mest av alle våpnene :)

9484568[/snapback]

 

 

Samme her, AK47 FTW :cool: Fikk åpnet Red Dot (sikte) til den her om dagen og brått var det enklere å få kills:p Blitt lite spilling på meg, skal spille meg ihjel til helgen og åpne masse stasj til våpena.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Jeg har code, men når jeg skal laste det ned så får jeg opp en feil melding som begynner på 8.. Husker ikke koden i hode, men er vel 6-8 siffer. 8051032 eller noe slikt. Noen som vet hvilken feil det er?

9487626[/snapback]

 

Gal code, beta key er XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX, Dem er blandet med tall og bokstaver..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...