Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller du betaen helt fram til release så vil du jo bli bra rustet til onlineplay når hele spillet kommer ut. Du får litt bedre styring enn om du skulle hoppet rett i det uten å ha prøvd den.

 

Selv om det forsåvidt ikke tok lange tiden før kontrollene og våpena satt i hånda!

 

Ser det er mye som er "Låst" i betaen....gleder meg til å se hva det er.

 

Håper de vil jobbe med mange MP brett framover. No har vi tre og vi blir fort lei hvis det ikke kommer en bråte med nye brett til selve spillet

Lenke til kommentar
Gledelig nyhet!

 

Selv om jeg har forelsket meg helt i den M4 Carbin rifla med rødpunktsikte så er det sweet at de største "rank-horene" må starte på nytt igjen.

 

Lenge betaen varer? Snakker vi helt fram til release?

9483267[/snapback]

 

Helt enig. M4 er sweet! :) Med lasersikte da. Men er litt i tvil om jeg skal klare meg uten scope, og heller bruke silencer (lei av at folk ser hvor jeg er på radar etter at jeg har skutt, og skyter gjennom vegger osv uten at jeg aner hvor de er) :hmm:

 

Er også blitt ganske dreven med pistol når jeg har blitt downa. Drepte 3 stk. en gang mens jeg lå for døden:) Herlig at en får ekstra xp for hver kill også.

 

AK47 hadde alt for høy recoil for meg. Umulig å bruke den langt i fra, samt vanskeligere å treffe generelt. Jeg kompenserer for den (kanskje) reduserte kraften M4 har med "stopping power" perket.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Noen gode tips for å i det hele tatt få betaen til å funke?

Lastet ned, fyrt opp og får kun "Loading game data".

De få gangene jeg har kommet lengre er ved å joine spillere på vennelisten, for kun å bli stuck i menyen hvor den henger på et punkt.

Har prøvd både restarting av demoen flere ganger, samt nedlastning av spillet en gang til uten hell.

Forbanna irriterende å glede seg for så å bli dobbelt så skuffa rett etterpå.

Lenke til kommentar

Nope, med M16 kan man drepe en person med kun ett velplassert burst i brystet (med stopping power perk). M4 er bedre mot hurtig bevegende fiender og nærkamp ettersom den har kontinuerlig full auto mode.

 

Det finnes da ikke noe lasersikte Jakoozie? Tror du refererer til Red dot sikte som bare er en rød dot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...