Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er kanskje litt tidlig å dømme etter bare å ha spilt et par runder, men dette var virkelig en beta, virket veldig uferdig, og grafikken var utrolig skuffende. Men det har potensiale og kan sikkert bli morsomt, men det virket litt for uferdig for min del

9473450[/snapback]

 

Egentlig uenig her. På stort sett alle punkt :p

Lenke til kommentar
Er kanskje litt tidlig å dømme etter bare å ha spilt et par runder, men dette var virkelig en beta, virket veldig uferdig, og grafikken var utrolig skuffende. Men det har potensiale og kan sikkert bli morsomt, men det virket litt for uferdig for min del

9473653[/snapback]

Noe av grafikken ser ut som Xbox (jeg har SDTV). Tekst og bilder blir pikslete fordi spillet er beregnet på HDTV, noe som gjør alt kantete og skalert og jævlig. Nei, ser ikke hva som er så bra med grafikken. Jævlig bra med 60 frames, da.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Er kanskje litt tidlig å dømme etter bare å ha spilt et par runder, men dette var virkelig en beta, virket veldig uferdig, og grafikken var utrolig skuffende. Men det har potensiale og kan sikkert bli morsomt, men det virket litt for uferdig for min del

9473450[/snapback]

Hva virket så utrolig uferdig?

 

---

Artig quotefeil, Lande. :yes:

Lenke til kommentar
Har ikke fått noen token fra Eurogamer enda jeg, hva skjer? Hadde vært snilt om noen kunne sende meg en token altså! :D

9473581[/snapback]

Hva er vanskelig å forstå? INGEN var GARANTERT en nøkkel. Det var 12000 tokens tilsammen og det sier seg selv at når store deler av UK sitter klare så blir det ikke mange igjen til Norge.

 

Vil faktisk si at å få en nøkkel når 12000 stykker skal utgjøre alle keys i UK, er en liten sjanse.

Lenke til kommentar
Noe av grafikken ser ut som Xbox (jeg har SDTV). Tekst og bilder blir pikslete fordi spillet er beregnet på HDTV, noe som gjør alt kantete og skalert og jævlig. Nei, ser ikke hva som er så bra med grafikken. Jævlig bra med 60 frames, da.

Nettop, fordi du ikke kan se det med SD tv ;)

 

Men jeg er nå lvl15... og for noen minutter siden føyk det noe om "x-ray" forbi skjermen min etter jeg hadde klart en eller annen challenge. Hva i alle verden var det for noe?

Lenke til kommentar
Noe av grafikken ser ut som Xbox (jeg har SDTV). Tekst og bilder blir pikslete fordi spillet er beregnet på HDTV, noe som gjør alt kantete og skalert og jævlig. Nei, ser ikke hva som er så bra med grafikken. Jævlig bra med 60 frames, da.

Nettop, fordi du ikke kan se det med SD tv ;)

 

Men jeg er nå lvl15... og for noen minutter siden føyk det noe om "x-ray" forbi skjermen min etter jeg hadde klart en eller annen challenge. Hva i alle verden var det for noe?

9473891[/snapback]

X-Ray er en challenge som går ut på å drepe folk gjennom veggen.

 

Regnet med å få det som svar.

Men folk flest har jo SD-tv for tiden, tror jeg, så hvorfor skal vi få et såpass dårlig bilde, liksom? Du aner ikke hvor stygge bildene (hovedsakelig i menyen) og noe av teksten blir med min TV. :p

Lenke til kommentar
Har ikke fått noen token fra Eurogamer enda jeg, hva skjer? Hadde vært snilt om noen kunne sende meg en token altså! :D

9473581[/snapback]

Hva er vanskelig å forstå? INGEN var GARANTERT en nøkkel. Det var 12000 tokens tilsammen og det sier seg selv at når store deler av UK sitter klare så blir det ikke mange igjen til Norge.

 

Vil faktisk si at å få en nøkkel når 12000 stykker skal utgjøre alle keys i UK, er en liten sjanse.

9473865[/snapback]

 

Vel... På Eurogamer står det at de har fått 29.000 nøkler å dele ut. Og slik jeg oppfatter det som står på siden deres, så får man nøkkel når man registrerer seg. Så lenge de har flere å dele ut selvsagt. Jeg registrerte meg og står oppført som "winner", men har ikke mottatt nøklen ennå. Tror ikke noen andre har det heller?

Lenke til kommentar
Men folk flest har jo SD-tv for tiden, tror jeg, så hvorfor skal vi få et såpass dårlig bilde, liksom?

Er ihvertfall omvendt i min vennekrets. Jeg blir alltid mobba over TVen min.

Det er selfølgelig helt til jeg kobler opp annlegget til prosjektoren nede. :yes:

 

Fordi som vil ha key så har Gamespot fått nytt lager. :) Var ihvertfall å henta er der nå nettopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...