Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere må vente til neste gang det er beta reg'ing på charlieoscardelta.com

9398405[/snapback]

registrerte meg for 1 uke siden på charlieoscardelta.com men ikke fått noe token mail.......ingen vits å lage US konto uten den?

skrev at jeg bodde i norge så må nok vente til beta blir tilgjengelig i norge tenker jeg

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Er ikke voldsomt imponert over betaen.Hadde gledet meg til en ny og freshere utgave av COD, men spillemessig online er det dønn likt tidligere spill i serien, eneste tydlige merkbare forskjellen er de moderne våpene.Bevegelser, sikting, feel og alt er ellers akkurat som i de andre COD spillene, bare i moderne innpakning :hmm:

Veit ikke helt hva jeg hadde forventet, men jeg blei ganske lei etter noen timers spilling, man har liksom spilt akkurat det samme før.

At man kan lage custom classes og kunne velge tilbehør til geværene, hva slags eksplosiver man vil ha med, om man vil ha mer utholdenhet til løping istedenfor steady aim f.eks, det var kult.Ser ut til at man virkelig kan tilpasse karakteren sin slik man selv vil og unlocke gadgets etterhvert, akkurat som i Rainbow Six Vegas :thumbup:

Selv om man går fra andre verdenskrig til modern warfare så vil jeg nok ikke forvente den helt store revolusjonen til dere som ikke har testet betaen ennå.Men liker man COD generelt er nok dette midt i blinken.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha! :D

9408269[/snapback]

Der var du heldig, PM er sendt :)

9408280[/snapback]

:love:

Hvordan får dere fortsatt BETA-koder? :)

EDIT: Mala, jeg gjorde det samme. :(

9408311[/snapback]

De sender så vidt jeg veit fortsatt ut koder til ALLE som signa seg opp på den 24timers greia som var her om dagen.

Laster ned nå, gleder meg som en gris! :D Hva med å samle litt norske folk som kan spille sammen? Veit ikke om jeg orker amerikanske fjortisser altså. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...