LordShaft Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg også har en kode påvei fra Eurogamer! Denne vil jeg stille disponibel til eventuellt folk som ikke får tak i kode andre plasser! Så da blir det igrunn første mann til mølla! Vil gi lyd i denne tråden når jeg får koden min fra Eurogamer.... Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg venter på 2 koder fra Eurogamer som jeg vil gi bort når jeg får dem... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Samme her og, gir bort min viss eg får en av Eurogamer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Må innrømme at hele dette beta opplegget kom litt brått og uventet på meg, så informasjonene og de forskjellige muligheter man har for å skaffe seg tilgang er gått hus forbi. Skulle noen som nevnt få en nøkkel til overs melder jeg min interesse. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Ble helt hekta på betaen! har sotte i nesten 6 timer nå Endret 11. september 2007 av The StigMeister Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Utrolig bra beta ja. Multiplayer i dette spillet er utrolig morsomt. Man går liksom aldri lei. Hadde en ganske bra runde på det kontormappet med shotgun. Fikk unlocked Last Stand nå istad så skal teste det snart. Har en beta-key på vei ifra Eurogamer som jeg kan gi bort når den kommer. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 15 kill - killing streak.... OH YEAH! Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 22 Kill-streak!!.. Whoorah Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Utrolig fornøyd med å ha mistet internett forbindelsen for femte dagen på rad nå... Endret 11. september 2007 av BioNor Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hahaha fy faen så jævlig forbanna jeg hadde vært BioNor! Hadde rablet fullstendig for meg ;-) Fikk så vidt spillt litt i går (i godt selskap av gutta her inne) men må si jeg ble bra hektet ja! Dra meg i aftensangen for en morsom MP!! Suger svett pung at jeg sitter på jobb og skal være her til i morratidlig klokka 08:00. Men Onsdag er dagen det skjer gutter....Satser på at live tjenesten detter ned i løpet av ettermiddagen og ikke er oppe å går igjen før sent i natt :!: For de som ikke har fått kode enda, skjønner jeg at det er bra fortvilt. Men betaen skulle bli tilgjengelig for folk i Norge i morra, altså onsdag. Så der er nok plenty av muligheter å skaffe seg en kode enda! Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
trydis Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Rimelig ekstremt mye interessert i en kode for EU betaen dersom noen skulle få en ekstra Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har det blitt kjent hvem som skal få dele ut de norske beta kodene?? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg har lusket litt rundt på nettet i dag for å finne ut av det, men har ikke sett noen enda! Regner med det blir annonsert i løpet av dagen eller tidlig i morratidlig! Prøvde å få tak i en god venn av meg i Battlefield.no for å høre om han visste noe, men har ikke fått svar enda! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Regner vel med ryktet sprer seg som varmt gress her inne når det blir kjent, så får vel bare følge med. Og som sagt, skulle noen ha en ekstra kode og føler seg snille skal jeg bukke pent og takke Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hjeeelp lastet ned betaen i går efta men har ennå ikke fått spilt et eneste min.finner ingen server og får error på invite Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hjeeelp lastet ned betaen i går efta men har ennå ikke fått spilt et eneste min.finner ingen server og får error på invite 9471894[/snapback] bla deg 2-3 sider bak i denne tråden, så finner du litt tips og råd. sleit med det samme i går kveld, men har ikke fått testet i dag. logg deg inn og ut, prøv forskjellige games... det er vel det beste tipset. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hehe, ser det er flere av "nykommerne" ( ) som er fornøyde. Flere som tipper dette blir årets MP spill? Jeg veit at det blir det for min del hvertfall. Tror dette gruser Halo 3 ganske så bra, hvertfall i forhold til selve spillet, kanskje ikke navnet. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kompis av meg har problem med å laste ned demoen. Når han skriver inn koden og trykker Done, så kommer det opp "Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later. Status code:xxxxxxxxxx". Husker ikke koden. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå