Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh.

 

Spillet kommer ikke inn på noen hoster.

 

Jeg inviterer folk, og de kommer seg ikke inn.

Andre inviterer meg, og jeg kommer ikke inn.

Jeg velger "join session in progress" blant tilfeldig påloggede personer jeg har spilt med de siste 50 timene, og får enten "Server is full" eller "The host is not responding".

 

I tillegg "joiner" den potensielle matcher i timesvis uten framgang.

Sikkert noe ugang BKK driver med, da jeg har en 6000/3000 linje som akkurat nå er en 600 / 100 linje... :(

Lenke til kommentar

Det første som slo meg når jeg spilte betan var at absolutt alt går så glatt, ikke noe lag eller noe fps drop, ingen ting!! Det gikk akkurat så smooth og glatt som 2ern(Og jeg elsker 2ern :love: )

Ble helt satt ut jeg, med den Über grafikken så kjører det like glatt som et spill som kom ut i 2005!! tydelig at kraften til 360 ikke er tatt ut enda :)

Bare de får spikret inn coop campaign over live nå så :)

Lenke til kommentar

Krise å ha døgnvakt på jobb, men får heller bruke x antall timer mere på onsdag igjen eheh.

 

Tror dette spillet kommer til å bli en kjempe hitt!!

Er ett par små ting, syns det er litt for lett å gå opp i level! De challangene er igrunn helt genial....låser ikke folk til ett våpen. Men no er dette en Beta og mye kan skje fram til November.

 

Dette er hvertfall ett sikkert kjøp for min del. Dette er akkurat slik jeg vil ha onlinedelen i ett spill. Heftig action non stop!

Lenke til kommentar
Noen som har merket noe forbedring på beataen? om dem eventuelt har fikset problemene?

9470344[/snapback]

 

Hvilke problemer? Har enda ikke hatt noen problemer med det spillet jeg.. Hvis du tenker på det at noen ikke fant servere i går, så hadde det med vedlikeholdet av LIVE som ble gjort i går!! Mang fikk da NAT=Strict og kom ikke inn på servere!!

Endret av Vee75
Lenke til kommentar
Fortsatt ingen som har fått fra Eurogamer?

9470299[/snapback]

 

Jeg fikk mail fra Eurogamer, klikka på linken for å motta en kode - og fikk beskjed om at de dessverre hadde delt ut alle kodene for dagen. Prøv igjen senere sto det.... kjipt opplegg. Heldigvis fiksa jeg meg en kode fra gamespot i går, det var latterlig enkelt sammenlignet med eurogamer - og man fikk koden med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...