Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel da har man fått spilt litt mere, fant ut av vis du går inn å se etter match og ikke finner så er det bare å gå ut igjen og prøve igjen, tok meg litt tid å finne, men fant til slutt, det er bare å prøve søk og søk, så finner man til slutt noe man kan joine, da er det bare å spill til du ikke orker mere med dem. gikk par grader opp i rank, fikk åpnet litt må ting. tror COD4 kan bli bra, for se nor man får spilt mere av spillet.

Lenke til kommentar

Fikk betaen fra Gamespot i dag og har spilt et par timer... Heftig spill må jeg si :)

Kommer lett til å kjøpe dette når det kommer ut.

Er litt dumt å spille for mye på betaen da, for når spillet kommer ut så mister en jo alt. Drit å starte på bunn igjen liksom :p

 

Har ikke hatt noen problemer med å finne matcher (spiller bare "team deathmatch" fordi det er der det er folk)

Måtte bare signe ut og inn av profilen min en gang så funka det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Fikk betaen fra Gamespot i dag og har spilt et par timer... Heftig spill må jeg si :)

Kommer lett til å kjøpe dette når det kommer ut.

Er litt dumt å spille for mye på betaen da, for når spillet kommer ut så mister en jo alt. Drit å starte på bunn igjen liksom :p

 

Har ikke hatt noen problemer med å finne matcher (spiller bare "team deathmatch" fordi det er der det er folk)

Måtte bare signe ut og inn av profilen min en gang så funka det.

9468667[/snapback]

 

 

det er rykter om at man ikke mister noe, det blir ført videre til retail versjonen

Lenke til kommentar
vill da tro det, meldte meg på eurogamer sine beta keys, men dem kom jo aldrig så gamespot ble redningen her :p

9467801[/snapback]

 

 

Samme her :)

Sliter selv med å komme inn. Kom inn etter en del forsøk og må si det var verdt alle forsøka :love: Men tror det kanskje er enklere å joine folk via vennelista. Prøvde dette 3 ganger. Kom lett inn 2 ganger, men tredje gang fikk jeg en feilmelding.

 

Håper dette blir fikset snart da jeg digget betaen.

Lenke til kommentar

Her er da problemet svart på hvitt.

 

After the update there are currently 3 unresolved issues:

 

Voice Chat

Matchmaking

NAT Type Detection-  what was set to Open is now set to Moderate or Strict and can't be manually changed.  Problems:  Can't join friends online.  Can't chat with friends online.  May not show friends online but they are. 

 

The team is aware of these issues and is currently working on them.  They have no timeframe except ASAP! 

The suggestion is too not change any port information,  nor to change router settings, etc.  (Do not change anything to your current setup.)

 

This was posted on Major Nelsons Blog:  A small number of people are having issues with incorrect NAT type detection.  The team is aware and working hard to resolve it as quickly as possible.

 

HB

 

http://forums.xbox.com/15377367/ShowPost.aspx

 

Ganske snodig egentlig. Hvor mange av dere som får til å spille har rutere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...