E-wok Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tor dette må være den hurtigeste voksende posten her på gamer.no, i min tid ihvertfall! 9468557[/snapback] Dette var ingenting i forhold til Halo 3 beta-tråden da. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Vel da har man fått spilt litt mere, fant ut av vis du går inn å se etter match og ikke finner så er det bare å gå ut igjen og prøve igjen, tok meg litt tid å finne, men fant til slutt, det er bare å prøve søk og søk, så finner man til slutt noe man kan joine, da er det bare å spill til du ikke orker mere med dem. gikk par grader opp i rank, fikk åpnet litt må ting. tror COD4 kan bli bra, for se nor man får spilt mere av spillet. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Sliter litt med å finne noen servere jeg. Kommer bare til lobbyen der jeg står og venter på flere spillere, altså serveren er tom.Er heldig av og til og finner en da. Så utrolig fett det virker, blir hekta! 9468330[/snapback] prøvd annen game type? på team death match finner jeg somregel match med engang! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) men ingen har fått fra eurogamer? hvis jeg får fra eurogamer også. så har jeg 2 ekstra keys! Endret 10. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk betaen fra Gamespot i dag og har spilt et par timer... Heftig spill må jeg si Kommer lett til å kjøpe dette når det kommer ut. Er litt dumt å spille for mye på betaen da, for når spillet kommer ut så mister en jo alt. Drit å starte på bunn igjen liksom Har ikke hatt noen problemer med å finne matcher (spiller bare "team deathmatch" fordi det er der det er folk) Måtte bare signe ut og inn av profilen min en gang så funka det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk betaen fra Gamespot i dag og har spilt et par timer... Heftig spill må jeg si Kommer lett til å kjøpe dette når det kommer ut. Er litt dumt å spille for mye på betaen da, for når spillet kommer ut så mister en jo alt. Drit å starte på bunn igjen liksom Har ikke hatt noen problemer med å finne matcher (spiller bare "team deathmatch" fordi det er der det er folk) Måtte bare signe ut og inn av profilen min en gang så funka det. 9468667[/snapback] det er rykter om at man ikke mister noe, det blir ført videre til retail versjonen Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 vill da tro det, meldte meg på eurogamer sine beta keys, men dem kom jo aldrig så gamespot ble redningen her 9467801[/snapback] Samme her Sliter selv med å komme inn. Kom inn etter en del forsøk og må si det var verdt alle forsøka Men tror det kanskje er enklere å joine folk via vennelista. Prøvde dette 3 ganger. Kom lett inn 2 ganger, men tredje gang fikk jeg en feilmelding. Håper dette blir fikset snart da jeg digget betaen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Her er da problemet svart på hvitt. After the update there are currently 3 unresolved issues: Voice Chat Matchmaking NAT Type Detection- what was set to Open is now set to Moderate or Strict and can't be manually changed. Problems: Can't join friends online. Can't chat with friends online. May not show friends online but they are. The team is aware of these issues and is currently working on them. They have no timeframe except ASAP! The suggestion is too not change any port information, nor to change router settings, etc. (Do not change anything to your current setup.) This was posted on Major Nelsons Blog: A small number of people are having issues with incorrect NAT type detection. The team is aware and working hard to resolve it as quickly as possible. HB http://forums.xbox.com/15377367/ShowPost.aspx Ganske snodig egentlig. Hvor mange av dere som får til å spille har rutere? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har ruter, kabelmodem, server som står mellom og alt sammen. Ingen problemer, men så er det jo jeg selv som har satt opp nettverket ;p Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kom inn i et game nå. Det er bare meg i lobbyen, venter på fem spillere. Add "Aleck E" så kan jeg prøve å invite for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg kom inn i 3 games på rad i ste, men nå kommer jeg bare til "witing for players". Invite meg da, Lakuspakus. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Venter med og prøve noe mer til i morgen eg, håpe det er fikset da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) LEGG meg til på min "COD4 haxed gamertag": Gazzwest (merk deg at denne gamertaggen er ein temp. sak for cod4 betaen) Meget klar for CoD4 beta! Endret 10. september 2007 av dark by design Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Da har jeg begynt å laste ned betaen 14 prosent nå Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har prøvd 2 uker nå med å få betaen til å fungere, kommer bare til find games og så dukker det opp en "downloading" melding som ikke vil forsvinne har prøvd å bare la det stå en times tid, men det skjer ingenting Har noen kommet over noen gode tips til få det til å fungere? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Flere har nevnt akkurat det der og de sier det bare er å prøve igjen og igjen, helt til det går. Prøv ned til dashboard og inn i betaen igjen et par ganger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det problemet du snakker om kewell fikk eg også, men bare for ein kveld. Funket dagen etterpå da Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Må bare gå inn og ut av betaen helt til det funker. Lenge siden jeg har fått det nå når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ingen beta i kveld nei. Ganske syk uflaks egentlig. Den ene gangen jeg gleder meg til å teste et onlinespill så fucker hele live seg. Får håpe på at de har fikset dette til i morra da. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dra meg i aftensangen for en fet beta! Dette kommer til å bli helt insane!! når hele spillet kommer ut! Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå