Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Denne gangen skal jeg ta deg Lakus, de få gangen jeg spilte i mot deg i GOW så ble jeg rompe-kjørt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Denne gangen skal jeg ta deg Lakus, de få gangen jeg spilte i mot deg i GOW så ble jeg rompe-kjørt Jeg liker og kjøre den rumpa di Men tipper du tar meg i CoD, har aldri spilt på online før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Sliter litt med å finne noen servere jeg. Kommer bare til lobbyen der jeg står og venter på flere spillere, altså serveren er tom. Er heldig av og til og finner en da. Så utrolig fett det virker, blir hekta! Lenke til kommentar
funkykid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 haha fy faen så sjef det er ikke så gøy i starten, men når man begynner å få dreisen på det og oppgraderte våpen er da morroa virkelig begynner spilte på en amerikans server hvor dem hylte og klikka i vinkler så sinnsykt konge! "DAMN YOU RASMUSINHO! THAT WAS 3 IN A ROW! IM GONNA FUCKING KILL YA! YOU FUCK!!" Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg finner jo ingenting Searching for games.. Getting match quiality.. Trying to join potential matches.. <- Og der står den bom fast.. Drittspell! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Drittspell! Du har jo ikke spilt engang Og serverene sliter litt i dag, med god grunn med tanke på all trafikken de har hatt i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Står fast på søken etter spillere her Får vell bare inse at eg må vente til spillet kommer ut.... Dem burde seriøst lagt det slik at folk kunne spillt på betaen. Endret 10. september 2007 av gas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 at vi ikke får spille idag er MS sin feil, de rota det til når de skulle updatere serverne.. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bare error her... Hva om man sletter spillet og legger d inn på nytt, m samme kode. Går d an tro? Ingen som har en "ny" kode til overs..? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 De retter det sikkert snart.. Du får nok sjansen før release Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er ikke på grunn av pågang at mange har problemer med å joine, men på grunn av en oppdatering av live serverene. De har et eller annet NAT problem slik jeg har skjønt det og hardegutta fra MS jobber med saken as we speak. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen som har en kode til overs? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Det går ikke anne å invite noe til game. for kun erro feilen hele tiden, for vente å se om den klare å fikse det. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det går ikke anne å invite noe til game. for kun erro feilen hele tiden, for vente å se om den klare å fikse det. 9468469[/snapback] samme her du.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ser folk her har problemer med å lese sånn ca et par poster bakover og se at det faktisk er Live som er problemet i dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er ikke på grunn av pågang at mange har problemer med å joine, men på grunn av en oppdatering av live serverene. De har et eller annet NAT problem slik jeg har skjønt det og hardegutta fra MS jobber med saken as we speak. Det bør vel være svar nok for oss fleste akkurat nå Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det skulle vært en beta med bots i Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er ikke på grunn av pågang at mange har problemer med å joine, men på grunn av en oppdatering av live serverene. De har et eller annet NAT problem slik jeg har skjønt det og hardegutta fra MS jobber med saken as we speak. Det bør vel være svar nok for oss fleste akkurat nå 9468501[/snapback] Har skrevet det 4 ganger tidligere i tråden xD Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tor dette må være den hurtigeste voksende posten her på gamer.no, i min tid ihvertfall! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den vokste hurtigere for litt siden da vi fant en vei å lure oss inn i US-betaen på. Hehe. Køsystem og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå