espinos Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 live er oppe om ca 6 minutt.. 9464039[/snapback] er din live oppe nå? ikke min iallefall Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Spiller gamertag noe rolle i registreringen? Merket nå at jeg hadde skrevet feil gamertag på eurogamer, men tror ikke jeg skrev noe gamertag i selve registreringen for beta-key. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Spiller gamertag noe rolle i registreringen? Merket nå at jeg hadde skrevet feil gamertag på eurogamer, men tror ikke jeg skrev noe gamertag i selve registreringen for beta-key. 9464283[/snapback] Først fikk du en aktiveringsnøkkel, så måtte du aktivere den, da måtte du sette inn gamertag og e-mail..... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Godt hende noen har spurt om dette før, men hvorfor får jeg ikke noe mail etter jeg har skrevet inn koden og alt det der?...er rimlig sikker på at jeg gjorde alt rett Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) vil ha min 2 keys nå!! Endret 10. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Godt hende noen har spurt om dette før, men hvorfor får jeg ikke noe mail etter jeg har skrevet inn koden og alt det der?...er rimlig sikker på at jeg gjorde alt rett 9464302[/snapback] Min mail havnet i spamfilteret på hotmail. Sjekk der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Takker skal sjekke nå..gikk det lang tid for deg før du fikk den? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk den så å si med en gang. Men det er jo mulig serverne bruker god tid på grunn av litt mye trafikk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ingen som har fått noe beta key enda? håper den komemr i dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg fikk "svar mailen", men ikke fått beta kode enda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har ikke får noe svarmail ennå får bare vente...kan ikke taste inn på nytt heller. Vil være med på denne betaen..... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ja ok, da er vi like langt. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Her om dagen registrerte jeg meg på Eurogamer, og lagde en UK-bruker. Gikk deretter og signet opp på Give-aways og fikk en kode, registrerte den, og fikk deretter en mail der det stod: ###CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE OFFICIAL BETA PROGRAMME### Congratulations, you have successfully registered to participate in the UK and Ireland public multiplayer BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare. We are receiving huge demand from gamers in the UK and Ireland to participate. A title update is currently in progress which means BETA tokens for registrants in the UK and Ireland will start being sent out on Monday 10th September. BETA tokens will be allocated on a first-come, first served basis and we will be back in touch as soon as we can to provide you with your unique BETA Token code. Har jeg gjort noe feil? Har nemlig ikke fått noe beta-key, og det er jo mandag? Eller har jeg gjort det jeg skal, og må bare vente enda lengre? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk samme mail som deg, sitter å venter nå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Husk og skriv i vennetråden når dere får betaen da, så får vi som har hatt den en stund noen flere å spille med. Det har vært ganske dårlig med norske matcher til nå.. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Husk og skriv i vennetråden når dere får betaen da, så får vi som har hatt den en stund noen flere å spille med. Det har vært ganske dårlig med norske matcher til nå.. 9464728[/snapback] Klart det:) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er vell Deathmach og Team Deathmach på betaen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er vell Deathmach og Team Deathmach på betaen? 9464902[/snapback] Jepp, men Deathmatch heter Free For All, bare så det er klart. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jepp, bortsett fra at Deathmach nå heter Free for All. EDIT: MartinLande var raskere, gitt! Venter på nøkkel jeg og. Vil ha den lovlig, hehe. Får spille litt US beta imens da... Endret 10. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har heller ikke fått noen beta key enda..... Jeg sitter på en bombe, mens jeg venter.....håper ingen ringer på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå