_KroSjefen_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk key hos eurogamer, som jeg brukte på cod4beta.co.uk, hvor jeg derifra SKULLE få en mail, noe jeg ikke har fått. Sjekket selvfølgelig at jeg hadde skrevet inn riktig mailadresse. Blir nervepirrende å se om noe tikker inn i mailboksen når resten begynner å få! 9463445[/snapback] har du sjekka spam filterer ditt..søppelposten.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Selvfølgelig, ikke noe der heller Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Selvfølgelig, ikke noe der heller 9463620[/snapback] Samme som meg det Bamsefar... har heller ikke fått den mailen, så jeg er spent om jeg i det hele tatt får noen key!! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har ikke fått key enda jeg heller. Men den norske utdelingen begynner jo på onsdag, så er ikke så ille. jeg har jo betaen uansett... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvor lenge varer Beta`en? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen som vet om de jævla engelskmennene har fått den da? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ser ikke sånn ut nei. Kommer vel ut senere på dagen tenker jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Men den norske utdelingen begynner jo på onsdag, så er ikke så ille.jeg har jo betaen uansett... What? Har heller ikke fått noen mail enda. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ÅÅÅÅÅ, vill ha den jævla keyen NÅ! Gleda meg i hele dag Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 www.charlieoscardelta.com ser ut som dei er begynt og dele ut tokens.. men kun 10.000 per dag..trur me får vente litt utover dagen..kansje dei venter til Live er oppe og går igjen... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ingen har fått mail enda.. Han spiller sikker US beta.. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når er live oppe igjen da? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 K/Ireland Update: The Call of Duty 4: Modern Warfare Public Beta is now open in the United Kingdom and Ireland. Tokens are being distributed on a first come, first serve basis. Our official Beta partners for the UK and Ireland have all been allocated with a number of Activision Clearance Codes which they are distributing via their web sites. Once gamers have their Clearance Code, they should log into www.cod4beta.co.uk and complete their registration for an Xbox Live Token Code to download the COD4:MW BETA. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når er live oppe igjen da? 9463971[/snapback] når betaen er over Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 live er oppe om ca 6 minutt.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Doh, rimelig sikker på hvorfor jeg ikke har mått noen mail. Huket bort "do you want to be put on our spammaillist", nettopp av den grunn. Var kanskje litt rask der ja Får lage meg en ny bruker på eurogamer *glis* Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Doh, rimelig sikker på hvorfor jeg ikke har mått noen mail. Huket bort "do you want to be put on our spammaillist", nettopp av den grunn. Var kanskje litt rask der ja Får lage meg en ny bruker på eurogamer *glis* 9464046[/snapback] Hvis du har registrert aktiveringsnøkkelen du fikk når du regga deg og skrevet inn gamertag og mailadresse. Så tror jeg ikke du får gjort det på nytt.. Ikke med samme gamertag ihvertfall(prøvd) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Heh, merket det fort ja. Selv med å slette gamertaggen som var assosiert med den første brukeren, så ville systemet ikke la meg assosiere den med en ny bruker. Skal ikke være lett Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå er det 1 person på Eurogamer forum som sier han har fått beta-key.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tipper det er bullshit. Tviler på at de sitter å sender ut en og en token. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå