Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vi herjer nå enda vi, men har ikke sett deg på ens tund. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Herjer er vel ett definisjons-spm! Dere er tilstede og spiller litt Gear's, men om dere herjer er en annen sak Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da er jeg regga! Gleder meg syykkt! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vi herjer nå enda vi, men har ikke sett deg på ens tund. 9462235[/snapback] nei det er nye tider.. warhawk, bioshock, så kjem cod4 beta, strangehold, heawnly sword, assasins creed.. men gears vil nok alltid vere online spill nummer 1.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 men gears vil nok alltid vere online spill nummer 1.. 9462313[/snapback] Idag? Ja. Etter Halo 3? Tviler. Etter COD4? Å nei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 For min del så er Gears alltid nr1, det vil jeg ikke tvile ett sekund på. Selv om de andre er bra, så vil jeg alltid kunne sitte tilbake med Gears og nyte den brutale herligheten. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 men gears vil nok alltid vere online spill nummer 1.. 9462313[/snapback] Idag? Ja. Etter Halo 3? Tviler. Etter COD4? Å nei. 9462355[/snapback] ska bli spennende og sjå om dei to titlene du nevner der får like bra kritikk som gears of war...det er virkelig ei perle av eit spill..! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Halo 3 blir nok det mest spilte spillet. Så tror jeg COD4 kommer på 2. plass. (Med tanke på flerspiller på Xbox Live). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Høres ut som en god deal. Spillene er jo temmelig forskjellige. Jeg sammenligner de vel personlig (i min skrudde lille hjerne) som Quake-ish og CS/Battlefield-ish. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tviler på at Halo 3 blir en store slageren online messig for min del. Selvfølgelig kan eg ta grundig feil, men eg mistenker fleire timer online i COD4 enn i Halo 3 for å si det sånn. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kan ikke folk si fra hvis de har fått beta-key etterhvert som de kommer da:) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hallo, hallo! Får ikke vi i Norge betaen på onsdag? Jeg blir ikke overrasket om vi ikke får koden i dag, men heller på onsdag. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Høres jo lekkert ut det Er det noen skogs baner i betaen? 9461116[/snapback] Overgrown er en bane med skog, høyt gress og mye vegetasjon som du hører på navnet. Er også gamle, litt nedgrodde hus og bygninger som er fine å hjemme seg i og snipe. Veldig bra og ganske stor bane. Crash er vel favorittbanen til de fleste, og det er ikke rart. Den er egentlig ganske stor, men fullt av trange gater og bygninger, med en som er ekstra høy og bra å snipe fra. Utrolig bra map som egentlig passer til alt fra hagla til sniper. Er et styrta helikopter i midten av banen hvor mange kamper foregår. Vacant er ikke dårlig, men fortsatt den jeg liker minst av disse tre vi har å velge mellom i betaen. Dette er en veldig trang kaosbane inne i et bygg, med et område utenfor. Kan funke bra til Free for All (det som het Deathmatch i toeren og Battle i treeren). Er egentlig også en ganske taktisk bane med mye skyting gjennom vegger osv. Er det få spillere er Vacant topp, men med tolv stykker kan det bli litt overkill om man ikke er hyper. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hallo, hallo! Får ikke vi i Norge betaen på onsdag? Jeg blir ikke overrasket om vi ikke får koden i dag, men heller på onsdag. 9462751[/snapback] Har du noen kilde på det? Og hvis den kommer på onsdag, så kan en vel regge seg ett eller annet sted for å få den?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 gamer hadde jo en artikkel om betaen, er stod det at en kom til norge på onsdag Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nokon som veit om det stemmer? At den kjem til Noreg på onsdag? Eg spelar betaen på US konto endo, utruleg kult - men hadde vert kjekt å fått betaen på "lovleg" vis. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nokon som veit om det stemmer? At den kjem til Noreg på onsdag?Eg spelar betaen på US konto endo, utruleg kult - men hadde vert kjekt å fått betaen på "lovleg" vis. 9463245[/snapback] Jeg var inne på Gamer.no og der sto det onsdag, men ikke hvem som var sammarbeidspartner(der du får nøkkelen) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 noen som vet når beta keyene blir utsendt? sitter og venter på mail her Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har ikke fått noe mail jeg heller enda. Regner med vi ikke ser den før senere i dag! Desverre. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk key hos eurogamer, som jeg brukte på cod4beta.co.uk, hvor jeg derifra SKULLE få en mail, noe jeg ikke har fått. Sjekket selvfølgelig at jeg hadde skrevet inn riktig mailadresse. Blir nervepirrende å se om noe tikker inn i mailboksen når resten begynner å få! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå