Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke live være nede i morgen?

9461236[/snapback]

 

 

Håper ikkje det stemmer!! :cry:

Da får eg betan (fårhåpentligvis)

9461250[/snapback]

 

 

stemmer det.... i tillegg fikk jeg et brev i posten fra tele 2 som fortalte meg at nettet mitt kommer til å være nede i hele morra pga omlegging til eget nett.... :(

 

ser ut som om planene mine om å sitte med betaen, kun iført ei lurvete truse homer-style, går i vasken...

Lenke til kommentar
ny med dette beta greiene...

skriver mann inn koden man får på live? slik at man får tilgang til å laste ned betaen eller hvordan funker det ? jeg har ikke sett beta filen på live nemmelig.

hadde vært kjekt å hatt det klart dersom jeg får key i morgen.

9461660[/snapback]

Finnes en knapp på Marketplace blade: Redeem Code. Der skriver du inn en kode som du får, og du kommer til nedlastings-siden til COD4 Betaen.

Lenke til kommentar
ny med dette beta greiene...

skriver mann inn koden man får på live? slik at man får tilgang til å laste ned betaen eller hvordan funker det ? jeg har ikke sett beta filen på live nemmelig.

hadde vært kjekt å hatt det klart dersom jeg får key i morgen.

9461660[/snapback]

Finnes en knapp på Marketplace blade: Redeem Code. Der skriver du inn en kode som du får, og du kommer til nedlastings-siden til COD4 Betaen.

9461713[/snapback]

 

okey :) takker

Lenke til kommentar

Jeg blir pissed hvis jeg ikke få beta av eurogamer i morgen. Jeg valgte Norge som land, fordi jeg tenkte at det ikke akkurat var vanskelig for dem å sjekke opp mot gamertagen om landet stemte eller ikke. Tok ingen sjanser..

 

Men hvis det noen her sier stemmer, at en må være fra UK eller Irland for å være med.. :mad: Eurogamer burde i såfall opplyst om dette på siden, siden eurogamer faktisk ikke bare har engelske lesere.

Lenke til kommentar
Finnes en knapp på Marketplace blade: Redeem Code. Der skriver du inn en kode som du får, og du kommer til nedlastings-siden til COD4 Betaen.

 

 

eg registrerte meg på eurogamer med norge som bosted..

 

fikk likevel mail om att alt var godkjent..

 

xbox live vart nede frå 10-14 i morgo..om det er vår tid eller us tiden..ingen aning..

Lenke til kommentar
eg registrerte meg på eurogamer med norge som bosted..

fikk likevel mail om att alt var godkjent..

Dette var den mailen jeg fikk, håper jeg får Beta-key! :dontgetit:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
###CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE OFFICIAL BETA PROGRAMME###

 

Congratulations, you have successfully registered to participate in the UK and Ireland public multiplayer BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare.

 

We are receiving huge demand from gamers in the UK and Ireland to participate. A title update is currently in progress which means BETA tokens for registrants in the UK and Ireland will start being sent out on Monday 10th September.

 

BETA tokens will be allocated on a first-come, first served basis and we will be back in touch as soon as we can to provide you with your unique BETA Token code.

 

In the meantime, we recommend you visit http://www.charlieoscardelta.com/beta.php and check out the info on the BETA game modes, weapons, classes and controls.

 

### The Infinity Ward Team ###

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...