Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er i Croatia nå.... Kameraten min som også har betean sa han var banna og alle andre vi kjenner som har  betan....  så han sier det er 99% sikkert at jeg også er banna.... de har sjekka ALLE som har vært på betean.... jævelig surt at de banner folk fra LIVE ....-.-

 

 

:thumbdown:  :hrm:

 

 

 

ååå:@

9459759[/snapback]

 

 

Host Host *Bull**itt* .. Jeg sitter å spiller betaen, as we speak, med andre kamerater som har fått Betaen "på samme måte".

 

De banner ingen pga. Måten du har fått betaen.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
De har fjerna 20000 som ikke hadde det "lovlig", søk på google så finner du det..men de ble bare utestengt fra live en dag eller noe sånt da.

Og selv om du ikke har blitt banna eller kompisene dine, så kan jo andre ha blitt banna :)

9459853[/snapback]

 

 

Den såkalte "24 timers" Ban viste seg bare å være løse rykter. De bannet ingen pga. Måten du kom inn i Betaen på. Derimot, så bannet de en fyr, grunnet at han la ut bilder av den "tidligere Beta" utgaven, før den var tilgjengelig for allmenheten.

Lenke til kommentar
De har fjerna 20000 som ikke hadde det "lovlig", søk på google så finner du det..men de ble bare utestengt fra live en dag eller noe sånt da.

Og selv om du ikke har blitt banna eller kompisene dine, så kan jo andre ha blitt banna :)

9459853[/snapback]

 

 

Den såkalte "24 timers" Ban viste seg bare å være løse rykter. De bannet ingen pga. Måten du kom inn i Betaen på. Derimot, så bannet de en fyr, grunnet at han la ut bilder av den "tidligere Beta" utgaven, før den var tilgjengelig for allmenheten.

9459880[/snapback]

 

Da beklager jeg så meget :) Leste bare det første, fikk ikke med meg at det var løse rykter :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...