Alex ws Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hæ!? Har ikke tv akkurat nå, så kan ikke sjekke selv. Men stemmer dette? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 jeg er ikke bannet hvertfall. har ikke hørt noe om noe banning heller Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) er i Croatia nå.... Kameraten min som også har betean sa han var banna og alle andre vi kjenner som har betan.... så han sier det er 99% sikkert at jeg også er banna.... de har sjekka ALLE som har vært på betean.... jævelig surt at de banner folk fra LIVE ....-.- ååå:@ 9459759[/snapback] Host Host *Bull**itt* .. Jeg sitter å spiller betaen, as we speak, med andre kamerater som har fått Betaen "på samme måte". De banner ingen pga. Måten du har fått betaen. Endret 9. september 2007 av SAS1984 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) De har fjerna 20000 som ikke hadde det "lovlig", søk på google så finner du det..men de ble bare utestengt fra live en dag eller noe sånt da. Og selv om du ikke har blitt banna eller kompisene dine, så kan jo andre ha blitt banna Endret 9. september 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 De har fjerna 20000 som ikke hadde det "lovlig", søk på google så finner du det..men de ble bare utestengt fra live en dag eller noe sånt da.Og selv om du ikke har blitt banna eller kompisene dine, så kan jo andre ha blitt banna 9459853[/snapback] Den såkalte "24 timers" Ban viste seg bare å være løse rykter. De bannet ingen pga. Måten du kom inn i Betaen på. Derimot, så bannet de en fyr, grunnet at han la ut bilder av den "tidligere Beta" utgaven, før den var tilgjengelig for allmenheten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) *zip* Endret 9. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 De har fjerna 20000 som ikke hadde det "lovlig", søk på google så finner du det..men de ble bare utestengt fra live en dag eller noe sånt da.Og selv om du ikke har blitt banna eller kompisene dine, så kan jo andre ha blitt banna 9459853[/snapback] Den såkalte "24 timers" Ban viste seg bare å være løse rykter. De bannet ingen pga. Måten du kom inn i Betaen på. Derimot, så bannet de en fyr, grunnet at han la ut bilder av den "tidligere Beta" utgaven, før den var tilgjengelig for allmenheten. 9459880[/snapback] Da beklager jeg så meget Leste bare det første, fikk ikke med meg at det var løse rykter Lenke til kommentar
hiiviir Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 haha... sorry gutta... f*** azz.. kameraten min kødda med meg så jævelig også... gleder meg til jeg kommer hjem da skal jeg dra til han for å gi meg hjerte attack;) hehe sorry for at jeg skremte dere:P Men vi snx... nå skal jeg koooze meg i Croatia i en uke til:D Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kan man ikke spille Domination i betaen? Har aldri spilt det. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har prøvd Domination, så det er mulig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Domination er jo det råeste meiner eg da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er helt konge ja! Men sliter med å finne spill hvor det spilles Domination.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hvordan er egentli grafikken på dette? håper på og få betan i morgen så lurer bare litt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 De fleste sier den er NYD-ELIG! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg synes den er NYDELIG. Masse utrolig effekter, skyggebruk, lys og realistiske omgivelser. Eneste minus må være at noen teksturer kunne hatt litt høyere oppløsning, men dette er ikke noe hinder når alt er interaktivt og ser flott ut med tanke på effekter, fysikk og holder stabilt 60 fps! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Høres jo lekkert ut det Er det noen skogs baner i betaen? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Høres jo lekkert ut det Er det noen skogs baner i betaen? 9461116[/snapback] Nja, en bane som heter Overgrown, fullt av gress. Min favoritt! Perfekt for snipere! Endret 9. september 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Gleder meg så jævlig til jeg får beta key i morgen, fy faen jeg blir skuffa vis jeg ikke får Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Gleder meg så jævlig til jeg får beta key i morgen, fy faen jeg blir skuffa vis jeg ikke får Me too! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Skal ikke live være nede i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå