Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Thank you for signing up to the Call of Duty 4: Modern Warfare Official X360 Beta Programme for the UK and Ireland.

 

You are now on the approved waiting list and will be emailed with your BETA Programme Code as soon as it becomes available.

Dette svaret fikk jeg..

Begynner å bli mektig irritert over hele beta opplegget, hadde det ikke vært like enkelt å bare sluppet den beta'n som en demo til alle som har gull medlemskap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deep impact får kulene til å trenge lenger inn i fienden og lager mer skade, mens stopping power er det motsatte, bare at det hjelper deg!

 

n00b

9459236[/snapback]

 

 

Deep Impact skyter gjennom vegger, murer, gjenstander og diverse hindere. Stopping Power gjør mer skade på fienden, men penetrerer ikke vegger.

 

Å velge begge begge perksene er nok best for snipere.

Lenke til kommentar
Deep impact får kulene til å trenge lenger inn i fienden og lager mer skade, mens stopping power er det motsatte, bare at det hjelper deg!

 

n00b

9459236[/snapback]

 

 

Deep Impact skyter gjennom vegger, murer, gjenstander og diverse hindere. Stopping Power gjør mer skade på fienden, men penetrerer ikke vegger.

 

Å velge begge begge perksene er nok best for snipere.

9459316[/snapback]

 

Jeg har Stopping Power og skyter igjennom vegger. Vet ikke hva Deep Impact gjør, hjalp ikke meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Deep impact får kulene til å trenge lenger inn i fienden og lager mer skade, mens stopping power er det motsatte, bare at det hjelper deg!

 

n00b

9459236[/snapback]

 

 

Deep Impact skyter gjennom vegger, murer, gjenstander og diverse hindere. Stopping Power gjør mer skade på fienden, men penetrerer ikke vegger.

 

Å velge begge begge perksene er nok best for snipere.

9459316[/snapback]

 

Jeg har Stopping Power og skyter igjennom vegger. Vet ikke hva Deep Impact gjør, hjalp ikke meg i hvert fall.

9459475[/snapback]

 

 

Da er inntrykket ditt feil.. Fordi hva du sier er direkte feil.

 

 

Perk: Stopping Power= Increased bullet Damage (Mer skade)

Perk2: Deep Impact = Deeper bullet penetration. (Penetrerer)

 

Jeg har 24 timer loggført i Betaen allerede. Jeg vet at Stopping Power ikke går gjennom veggen alene (Med mindre du har valgt Deep Impact også), men bare påfører fieden mer skade, pr. Skudd.

Lenke til kommentar
Alle skyter igjennom enkelte vegger. Deep impact gjør at du kan skyte gjennom tykkere vegger og med mere kraft.

9459621[/snapback]

 

Joda.. Du har visse tynne vegger, og andre "hindere" som en kan skyte gjennom uten noen form for perks. Men når det kommer til tykkere vegger alá Betong, mur etc. Så må en ha Deep Impact for å ha noen som helst form for gjennomslagskraft.

 

Deep Impact er vel egnet om du "camper" er sted, gjerne med sniper, for så å kunne ta fiender ut, som gjerne gjemmer seg bak murer, vegger etc.

 

Stopping Power derimot, er mer eller mindre et must, uansett hvilken "klasse" du spiller, om du ønsker å kunne påføre maksimum skade, pr. Skudd i dueller.

 

Du kan klassifisere de to forskjellige perksene som :

 

Stopping Power = Hollow Point kuler. Laget får å bare "rive" mest mulig, når objektet treffer en menneskekropp.

 

Deep Impact: Panser-gjennomtrengende tipper. Går rett gjennom alt av skuddsikre vester, og lett armerte kjøretøy.

 

Jeg personlig foretrekker M-4 med Red-Dot sight. Stopping power og Steady Aim (Increased hip-fire accuracy). Det kommer en VELDIG langt med i nærkamper, og opp til medium treffninger.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

er i Croatia nå.... Kameraten min som også har betean sa han var banna og alle andre vi kjenner som har betan.... så han sier det er 99% sikkert at jeg også er banna.... de har sjekka ALLE som har vært på betean.... jævelig surt at de banner folk fra LIVE ....-.-

 

 

:thumbdown::hrm:

 

 

 

ååå:@

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...