ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg liker de challengene igrunn. Hoppet fra det høyeste huset på Crash istad for å klare den ene av dem ;-) Veldig morro. Sulten på mere unlocks jeg. Gikk fort til 16 gitt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Enig med han over, challenges er stilig. Er ikkje altid eg går inn for å klare hver av dem, de kommer av seg sjøl veldig ofte men Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Finnes det noe håp for oss som ikke fikk beta key?? Så sinnsykt lyst til og prøve... Søren at jeg gikk glipp av det. Ser fler og fler på vennelista sitter med COD4 mellom kontrollen.......... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er håp. UK får vel tilsendt koder fra mandag av såvidt jeg har skjønt, så skandinavia burde vel få da også regner jeg med. IW kan da ikke utelate oss? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Andre deler av europa skal få senere. Utdelingen på mandag er egentlig UK & Irland only, men finnes veier utenom det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Andre deler av europa skal få senere. Utdelingen på mandag er egentlig UK & Irland only, men finnes veier utenom det. 9453066[/snapback] Det sa de jo om US betaen også. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Andre deler av europa skal få senere. Utdelingen på mandag er egentlig UK & Irland only, men finnes veier utenom det. 9453066[/snapback] Det sa de jo om US betaen også. 9453109[/snapback] eg får beta kode på mandag.. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg får også kode på mandag. Jeg har dog allerede glitchet meg inn i betaen, men ikke på den gamle måten siden det ikke funket lenger. Jeg måtte laste ned betaen på vanlig vis og så starte den med lånt GT for og så logge ut og inn i min egen. Det funker jo. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bare jeg som savner et kraftig ikke-automatisk våpen ala Kar98 fra CoD2? Man har jo sniperriflene, men disse har jo alle digre kikkertsikter som ikke alltid er like praktiske. Det våpenenet var det jeg brukte mest i CoD2, på alle avstander. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Betakey som man får fra eurogamer, gjelder den også for betaen som vi får på onsdag? må man ha sånn engelsk konto for å spille den på mandag? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 eg har meldt meg på og håper og få beta jeyen i morgen, men når kan eg laste ned selve betaen? blir det i morgen det og da? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bare jeg som savner et kraftig ikke-automatisk våpen ala Kar98 fra CoD2? Man har jo sniperriflene, men disse har jo alle digre kikkertsikter som ikke alltid er like praktiske. Det våpenenet var det jeg brukte mest i CoD2, på alle avstander. 9455923[/snapback] G3 kommer på lvl 23 eller 25. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har også registerert meg på Eurogamer. Men valgte Norge som bosted, håper det ikke har noe å si. Så får får bare ta og krysse fingra og håpe at jeg er en av de heldige i morgen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har også registerert meg på Eurogamer. Men valgte Norge som bosted, håper det ikke har noe å si. Så får får bare ta og krysse fingra og håpe at jeg er en av de heldige i morgen. 9456758[/snapback] Hvis du virkelig måtte være fra England/Irland (eller hva det var) for å være med i betaen hadde Eurogamer gitt beskjed om dette. Det er jo ikke akkurat positiv PR for siden hvis fullt av folk som trodde de skulle få være med i betaen ikke får.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da har jeg også fått registrert meg på Eurogamer. Det gikk jo som smør det. no venter jeg bare på å få tilsendt nøkkelen....tjobing ;-) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Håper betaen plinger inn til meg i morra og. Har utrolig lyst til å endelig teste dette spillet. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ja har stor troa på dette spillet. Gleder meg som en unge å få prøve betaen. Håper bare det lever opp til forventningene Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det tror jeg det gjør For jeg går ikke lei av denne fantastiske betaen hvertfall! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Heheh no blir jeg ikke sur å grinete hvis jeg ikke får betanøkkelen i morra ;-) NEIDA ehehe :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 HVor/Hvordan er det man får tak i herligheten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå