fettgnomen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jepp.. Sliter med akkurat samme greie, rimelig frustrerende! Kommer meg nesten ikke inn på noen av tingen på siden.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sikkert rimelig mange som registerer seg for øyeblikket. Kommer nok til å bli et rush de neste dagene. Sida har vært nede flere ganger i det siste, tipper det er pga serveroppdateringer, så de greier og holde kapasiteten og ikke bryter sammen. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Due to overwhelming interest in the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer Beta, we will no longer be accepting entry into the program on a first come, first serve basis. To ensure everyone has a fair shot at getting in, the Beta Registration System will reopen shortly, and will remain open for 24 hours. We will collect names until 7pm PDT tomorrow, Tuesday August 28th, after which we will randomly select names for entry into the Beta. ONLY UNITED STATES-BASED XBOX LIVE ACCOUNTS SHOULD BE REGISTERING FOR A SPOT IN THE BETA DRAWING! International Users: Please be patient, we will get you a Token for your territory as soon as we can! Remember, to be eligible for a token from CharlieOscarDelta.com-you must be 18 years of age or older, own an active Xbox Live Gold Membership in the United States and have one gig of free space on your Xbox 360’s Hard Drive. If you are selected, we will contact you via email with your Token. Please be patient and wait until you hear from us. We will be sending out Token Codes in batches to ensure the Xbox Live servers are ramped up at a safe pace. If you use an email client such as Yahoo, G-mail, or Hotmail, please be sure to check your junk mail folder for news on whether or not you’ve been selected. Also, please add [email protected] to your address book. This will ensure that you don’t miss out on any of the action. For now, dig into the details in the pages below. We organized all the MP Beta information into two sections-Intel and FAQ. They outline everything you need to know, from how to download the BETA to what awaits once you do. Stay tuned for more information! www.charlieoscardelta.com/beta Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 7pm PDT tomorrow, Tuesday August 28th Når hvor mye er klokka i Norge da? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 kl er 00:26 pacific time der nu. kl er 09:26 i Norge. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) kl er 00:26 pacific time der nu. kl er 09:26 i Norge. 9375356[/snapback] Ok. GMT-8 altså? EDIT: Fant ut at det ble GMT-8, ikke -9 heha. Klokka er vel rundt 03:00 i Norge da... Endret 28. august 2007 av Amored Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) *** Slette *** Endret 28. august 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fader har alle fått den her eller? =/ Urettferdig, jeg vil også ha, men fikk jo ikke registrert. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fikk testa det litt nå og jeg har bare en ting å si: Helt rått. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer hos meg........ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Fikk testa det litt nå og jeg har bare en ting å si: Helt rått. 9383844[/snapback] Har du også norsk konto og alt? Edit: Hvorfor kan de ikke bare legge ut betaen på Marketplace?! Endret 29. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis noen har et TV-kort hadde vært artig med en liten videosnutt for oss som ikke kommer inn før sikkert godt uti September. Kewell, prøvd å send mail til: [email protected] Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis noen har et TV-kort hadde vært artig med en liten videosnutt for oss som ikke kommer inn før sikkert godt uti September. Kewell, prøvd å send mail til: [email protected] 9383908[/snapback] http://www.n4g.com/News-63121.aspxhttp://www.n4g.com/News-63121.aspx Se her du. Tre videoer av alle brettene i betaen, menyene osv. Med kommentarer. Ganske morsomt. Kunne kanskje samlet de 3(?) trådene om betaen i en tråd? Blir litt enklere det hele da. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Se her du. Tre videoer av alle brettene i betaen, menyene osv. Med kommentarer. Ganske morsomt. ScreewAttack har testet betaen grundig, og her er 3 filmer som viser alle mapene, forksjellig upgrades og hvordan det hele fungerer. Disse du mener? Kan bli litt forvirrende med 3 tråder ser det ut som ja. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har du også norsk konto og alt? Jada, ikke noe tull. Jeg hadde vel bare litt flaks i "lodd-trekkinga"? Jeg mekka konto på www.charlieoscardelta.com relativt tidlig, kanskje det har noe å si? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hos dere det fungerer, får dere "downloading game settings" når dere trykker på find game? Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hos dere det fungerer, får dere "downloading game settings" når dere trykker på find game? 9384044[/snapback] Nei. Alt funker fint her. Norsk konto, norsk adresse..... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg trykka på "Enter the beta" og utga meg som amerikaner, og skrev inn et amerikansk silver-gamertag. Har dette noe å si? Har ikke fått noen e-mail enda. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Er betaen UTE? kan alle delta? fint om noen skriver hva man må gjøre for og kunen spille det.. eg hvet eg burde lese gjennom tråden, men hadde vert fint om noen hadde skrevet det Endret 29. august 2007 av gas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå