The StigMeister Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Betaen begynte for en stund siden. Du kan ikke laste ned filene før du får koden du skal bruke på "Redeem Code". 9444027[/snapback] Og den koden får vi på mandagen? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Betaen begynte for en stund siden. Du kan ikke laste ned filene før du får koden du skal bruke på "Redeem Code". 9444027[/snapback] Mente jo den europeiske betaen. Den har vel ikke begynt. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Enn hvis jeg har betaen, kan jeg da bare bruke koden på den eller? Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som vet om PC versjonen har/får en sånn beta? Xbox lost in teh mail... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Klarer ikke å joine noen. Har glitcha versjon. Står på Trying to join potential matches... hele tida. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 fikk registrert meg som beta tester i dag.. for UK og ireland .. beta token blir utsendt på mandag... Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må mann skrive at mann kommer fra UK eller Irland? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må mann skrive at mann kommer fra UK eller Irland? 9445680[/snapback] eg tror da eg skrev norge..skal gå fint det.. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må mann skrive at mann kommer fra UK eller Irland? 9445680[/snapback] eg tror da eg skrev norge..skal gå fint det.. 9445706[/snapback] fikk du da den berømte mailen om at du skulle få koden på mandag da? den fikk ikke jeg!! Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Må mann skrive at mann kommer fra UK eller Irland? 9445680[/snapback] eg tror da eg skrev norge..skal gå fint det.. 9445706[/snapback] fikk du da den berømte mailen om at du skulle få koden på mandag da? den fikk ikke jeg!! 9445716[/snapback] den fikk jeg! Endret 7. september 2007 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må mann skrive at mann kommer fra UK eller Irland? 9445680[/snapback] eg tror da eg skrev norge..skal gå fint det.. 9445706[/snapback] fikk du da den berømte mailen om at du skulle få koden på mandag da? den fikk ikke jeg!! 9445716[/snapback] Fulgte du linken til CoDs hjemmeside etter at du hadde fått koden fra eurogamer? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja ja....ser ut som jeg får en smakebit av betaen jeg også. Onsdag kommer den til norge..... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nå har jeg ikke lest de siste postene her, men har noen sett mailen om at level-cap er gått opp til 15? Nå blir det spilling! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Er den øket?? nice!! Bare brodern blir ferdig å spille Skate demoen nu da EDIT: Level 16. er maks btw. Etter lvl. 12 kan man ha CLAN tag forran nicket sitt, altså støtte for klaner Kilde Endret 7. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i slik betanøkkel? Er det ei side jeg må registerer meg på osv? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Enten eurogamer.net sitt tilbud eller du kan regge deg på charlieoscardelta.com i håp om å få ein key. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hmmm finner ikke ut noe på den eurogamer sida?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nå har de nye rankene og det kommet. Clan tags også.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må mann skrive at mann kommer fra UK eller Irland? 9445680[/snapback] eg tror da eg skrev norge..skal gå fint det.. 9445706[/snapback] fikk du da den berømte mailen om at du skulle få koden på mandag da? den fikk ikke jeg!! 9445716[/snapback] den fikk eg ja... den her: ###CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE OFFICIAL BETA PROGRAMME### Congratulations, you have successfully registered to participate in the UK and Ireland public multiplayer BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare. We are receiving huge demand from gamers in the UK and Ireland to participate. A title update is currently in progress which means BETA tokens for registrants in the UK and Ireland will start being sent out on Monday 10th September. BETA tokens will be allocated on a first-come, first served basis and we will be back in touch as soon as we can to provide you with your unique BETA Token code. In the meantime, we recommend you visit http://www.charlieoscardelta.com/beta.php and check out the info on the BETA game modes, weapons, classes and controls. ### The Infinity Ward Team ### Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nå har de nye rankene og det kommet. Clan tags også.. Og jeg som solgte TVen min for et par timer siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå