Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Jeg venta i et halvannet minutt, så gikk det over. Downloading game settings altså, ikke ban.

9427639[/snapback]

Eg berre skifta router. Gjekk ifrå NAT = Strict til NAT = open.

Etter det har eg alder opplevd den feilmeldinga.

Fy flate for ein FEIT beta btw. Folk må legge meg til på gamertag "gazzwest".

Så køyrer me party invite, og speler ein heil gjeng nordmenn ilag. Utruleg morosamt! Eg å ein kompis satt til kl 3 inatt!

Til Trådstartar:

Lag ei liste i første post med Gamertags, slik at me nordmenn kan kosa oss saman i denne fantastiske betaen! Om ikkje dette blir gjort asap, kan me jo lage oss ein eigen "COD4 beta gamertag" tråd.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke vitsen med det. Det er vel bare positivt at så mange som mulig spiller det uansett? IW har jo sagt at de har flere millioner betanøkler uansett.. Uansett synes jeg Microsoft og IW har seg selv å takke når det faktisk er mulig i det hele tatt og gjøre dette for å skaffe betaen.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke vitsen med det. Det er vel bare positivt at så mange som mulig spiller det uansett? IW har jo sagt at de har flere millioner betanøkler uansett.. Uansett synes jeg Microsoft og IW har seg selv å takke når det faktisk er mulig i det hele tatt og gjøre dette for å skaffe betaen.

9437328[/snapback]

Tja... Hvis man glemmer å låse døra hjemme og noen går inn og stjeler noe, så har man kanskje seg selv å takke. Men om man vet hvem som gjorde det, så har man vel lyst til å gi'n en "dask på lanken"? :tease:

Lenke til kommentar

9437328[/snapback]

Tja... Hvis man glemmer å låse døra hjemme og noen går inn og stjeler noe, så har man kanskje seg selv å takke. Men om man vet hvem som gjorde det, så har man vel lyst til å gi'n en "dask på lanken"? :tease:

9437364[/snapback]

Trur ikke jeg vil gå så langt som å kalle dette å stjele :hmm: IW taper ikke akkurat penger på dette,da betaen er gratis. Men jeg forstår at det blir vanskeligere å beregne/teste serverkapasitet,stabilitet osv når det hele tiden kommer flere folk inn i betaen som ikke er med i regnestykket deres.

Jeg har kommet over diverse inlegg der amerikanere bla.a klager på lagg pga. av europeere som har kopiert gamertager. Men jeg har personlig tilgode å oppleve lagging, både mot amerikanere eller europeiske spillere. :whistle:

Endret av MoggeKa
Lenke til kommentar

9437328[/snapback]

9437364[/snapback]

Trur ikke jeg vil gå så langt som å kalle dette å stjele :hmm: IW taper ikke akkurat penger på dette,da betaen er gratis. Men jeg forstår at det blir vanskeligere å beregne/teste serverkapasitet,stabilitet osv når det hele tiden kommer flere folk inn i betaen som ikke er med i regnestykket deres.

Jeg har kommet over diverse inlegg der amerikanere bla.a klager på lagg pga. av europeere som har kopiert gamertager. Men jeg har personlig tilgode å oppleve lagging, både mot amerikanere eller europeiske spillere. :whistle:

9437518[/snapback]

Du har til gode å oppleve lagg? Jeg opplever det hele tiden. Har nesten alltid 2 gule streker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...