Alex ws Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Så da er vi safe om vi ikke publiserer noe bilder eller sånt på nettet? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skal ikke ha noe å si nå lenger, men de som var tidlig ute med å poste. Det kan derimot hende at dette ikke er sant, men jeg tviler. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Så denne vil bli åpen for alle etter hvert? Da blir eg glad 9427700[/snapback] ryktet går at de skal åpne for resten (les: lista over land som ble publisert for ikke så lenge siden) på fredag. Skal sørge for å skaffe meg en legit beta key da. Har ikke blitt bannet enda... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Så man kan skaffe beta key på fredag? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 ryktet sier det. understreker ryktet Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan Noen gi meg en Kode plz? Veeeldig snilt:) Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vil det bli nye opptak på charlieoscardelta.com for de som ikke har registrert seg der enda? Uansett er det jævlig irriterende at confirm mailen aldri kommer fram, har ikke funket for meg siden jeg først prøvde for flere dager siden. Om dette kan ha noe med at opptaket er stengt er det i såfall teit da du heller ikke har mulighet til å bruke noen av sidens funksjoner. Prøvd å skru av Norton også uten hell, har dere fremdeles problemet? Arrrg, jeg vil ha beta key charlieoscardelta.com! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) eg har registerert meg der, var vell for noen dager siden. så håper det er flere som får sjansen snart, inkludert meg Endret 4. september 2007 av gas Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 kan jeg også få sånn beta greie 9424462[/snapback] gidder noen å pm'e meg også? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dette var heftige greier! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg fikk en betakey av en her på forumet, men jeg har også registrert meg på charlieoscardelta.com - så hvis jeg får enda en beta-key skal du få min, zeox ;-) Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Oioi jeg kunne også tenkt meg en sånn beta key. Noen som har en til overs eller må man satse på neste runde fra charlieoscardelta? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor lenge varer denne betaen? Helt til spillet kommer ut, eller er det bare en begrenset periode? Jeg også er litt sugen på å få tak i en slik betakode, men hvor signer jeg meg opp osv? Noen som kan gi meg ett spark i ræva? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 *sukk* Beta-kode hadde vært fint ja.. men men.. Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noen som har lyst å PMe meg info så jeg kan laste ned beta ? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg fikk en betakey av en her på forumet, men jeg har også registrert meg på charlieoscardelta.com - så hvis jeg får enda en beta-key skal du få min, zeox ;-) 9430439[/snapback] Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Til min store skuffelse så funker ikke glitchen lenger, når man gjør den så kommer det frem att man må betale 99 9999 poeng for den. hehe. Men det funker dog og starte betaen med din kompis sin Acc og så logge ut og inn i din egen. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tusen takk for at du deler betaen med ossThomas_H!! Er helt rått dette 9420777[/snapback] Værsegod Man må jo dele på godene, er det ikke det det heter ? Håper at andre og kan være litt grei med slike ting i fremtiden. 1) Snikpellik 2) zeox 3) trydis 4) gas (MIA) 5) Gandalf the Grey 6) Kjeksmestern 7) Alex WS 8) Hornkvern <==Strøket, har fått tak i. 9) gitarfreak 10) Dec 11) DonKristo Er det Kjeksmesteren eller Alex som laster ned nå ? 9420799[/snapback] kan jeg komme på denne lista også!! Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Registrer deg på charlieoscardelta.com frank, så kan vi fakke oss en EU nøkkel til betaen denne uken eller noe i den duren kanskje. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Registrer deg på charlieoscardelta.com frank, så kan vi fakke oss en EU nøkkel til betaen denne uken eller noe i den duren kanskje. 9431622[/snapback] har registrert meg der, venter bare på at de skal åpne for beta der igjen :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå